سیستان و بلوچستان مقصد دومین سفر استانی رئیس‎جمهور
کد خبر: 3994708
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

سیستان و بلوچستان مقصد دومین سفر استانی رئیس‎جمهور

حجت‌الاسلام و والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، در دومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده، دقایقی قبل وارد شهرستان چابهار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام و والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود به چابهار، با بیان اینکه بعد از انقلاب کارهای زیادی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است،گفت: هنوز نسبت به آنچه باید در این استان انجام بگیرد فاصله وجود دارد و امیدواریم در این دولت با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال استان اعم از سنی و شیعه، گام‌هایی برای توسعه بیشتر استان برداریم.

وی از سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان های مهم کشور نام برد و افزود: نمی‌توانم واژه محروم را در مورد این استان بکار ببرم، اما در هر صورت اینجا برغم برخورداری‌های بسیاری که دارد، محرومیت هایی هم دارد که حتماً می‌تواند با تلاش همه مسئولان و پیگیری دولت، برطرف شود.

رئیس‎جمهور در ادامه به اسکله صیادی کنارک رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با صیادان و ماهیگیران حاضر در این اسکله صیادی گفت‌وگو کرد.

وزیران کشور، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha