دشمن از تفکرات شهیدان مدنی و قاضی طباطبایی واهمه دارد
کد خبر: 3996609
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

دشمن از تفکرات شهیدان مدنی و قاضی طباطبایی واهمه دارد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه آذربایجان باید به شهیدان محراب آیت‌الله مدنی و آیت الله قاضی طباطبایی افتخار کند، گفت: دشمنان از تفکر و اندیشه این شهیدان واهمه دارند.‌

دشمن از تفکر شهیدان مدنی و قاضی طباطبایی واهمه داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 20 شهریورماه، در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله مدنی در آذرشهر، گفت: آنچه آیت‌الله مدنی را در دل‌ها زنده نگه داشته است اخلاص، تواضع و توجه به زیر دستان و فقرا رفتار و کردار و منش ولایتمداری وی بود.

وی افزود: یاد و خاطره این عالم مجاهد علاوه بر آذرشهر و آذربایجان‌شرقی در مناطق مختلف کشور از جمله همدان، استان فارس، شهرستان ممسنی و شهر خرم‌آباد زنده است.

آل‌هاشم، خدمات خالصانه و صادقانه با مردم و زنده نگه داشتن اصل مطالبه‌گری را از مهمترین وظایف ائمه جمعه دانست و گفت: امام جمعه بلندگو‌ی اسلام و مردم است و آیت‌الله مدنی یکی از مصادیق شاخص مطالبه‌گری بود و دعوت مردم به همبستگی، مطیع ولایت بودن و لبیک‌گویی به پیام رهبر از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه آذربایجان باید به شهیدان محراب آیت‌الله مدنی و آیت‌الله قاضی طباطبایی افتخار کند، گفت: دشمنان از تفکر و اندیشه این شهیدان واهمه دارد.‌

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با انقلاب‌های دنیا فرق دارد. کشور امروز به بازسازی مدیریتی در بخش‌های مختلف و مدیریت انقلابی نیازمند است تا به درد و مشکلات مردم برسد.

انتهای پیام
captcha