بسیج همراه همیشگی کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است
کد خبر: 3997254
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

بسیج همراه همیشگی کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تمجید از طرح احسان حسینی کمیته امداد امام(ره) گفت: بسیج همراه همیشگی پویش‌های سراسری و متوالی کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است.

بسیج همراه همیشگی در دستگیری از نیازمندان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز، 22 شهریورماه، در مراسم توزیع ۳ هزار بسته معیشتی نیازمندان زیر حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، دستاوردهای همراهی بسیج و کمیته امداد را در مبارزه با فقر ستود و گفت: همگامی بسیج با کمیته امداد دستاوردهای ستودنی در پویش های مشترک دارد.

وی با تمجید از طرح احسان حسینی کمیته امداد امام(ره) گفت: بسیج همراه همیشگی پویش های سراسری و متوالی کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است.

سردار زهرایی، افزود: طرح های «ایران همدل»، «اطعام مهدوی» و «احسان حسینی»، لحظه های ناب از حماسه آفرینی عاشورایی در انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: در جنگ تمدنی نوین، دشمنان قصد هجوم به خیمه ولایت را دارند و بسیج به عنوان مولود انقلاب با تلاش‌ها و خدمات خود، رابطه بین امام و امت را تقویت می‌کند.

وی کمک‌های مومنانه مردم در دوران شیوع کرونا را سرمایه اجتماعی بزرگ برشمرد و گفت: این حماسه‌های عظیم مردمی در دستگیری از نیازمندان را نباید دست کم گرفت.

سردار زهرایی با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی در مبارزه با فقر و محرومیت گفت: نهاد انقلابی کمیته امداد مهر افتخار نوکری مردم را در پیشانی خود دارد.

انتهای پیام
captcha