رضایت‌مندی مردم الویت نهادهای اداری باشد
کد خبر: 4002716
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
فرمانده سپاه عاشورا:

رضایت‌مندی مردم الویت نهادهای اداری باشد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تلاش برای رضایت‌مندی مردم باید الویت اول همه دستگاه‌ها و نهادهای اداری و خدمات‌رسان باشد.

رضایت‌مندی مردم باید اولویت نهادهای اداری باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 14مهرماه در دیدار با شهردار جدید تبریز گفت: تلاش برای رضایت‌مندی مردم باید الویت اول و محوری همه دستگاه‌ها و نهادهای اداری و خدمات‌رسان باشد.

وی با تأکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان مهم‌ترین مؤلفه دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله شهرداری‌ها است، افزود: مردم شریف آذربایجان و تبریز لایق بهترین‌ها هستند از همین رو باید تلاش کنیم با ارائه بهترین عملکرد خود، سرمایه اجتماعی اعتماد مردم را ارتقا دهیم.

سردار خرم اظهار کرد: در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی همواره تلاش دشمنان و بیگانگان این بوده که در قالب عملیات روانی و با زیر سؤال بردن خدمات نظام و عملکرد دستگاه‌های مختلف، بین مردم و حاکمیت فاصله و بی‌اعتمادی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه عاشورا، ادامه داد: البته بخشی از بی‌اعتمادی موجود در جامعه نیز به عملکرد ضعیف مسئولان برمی‌گردد که برخی اوقات ناخواسته نتوانسته‌اند به قدر کافی رضایت مردم را در حوزه‌های مختلف جلب کنند که باید در این زمینه تلاش‌های شبانه روزی به انجام برسد.

وی با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید تبریز، ابراز امیدواری کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در این دوره جدید خدمات ارزنده‌ای برای شهروندان ارائه کنند و شاهد شکوفایی و توسعه شهر در تمامی ابعاد باشیم.

عباس رنجبر، شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در نظام حکومتی مبتنی بر اسلام، داشتن مسئولیت بار سنگینی است که بر دوش افراد گذاشته می‌شود، گفت: تنها در صورتی می‌توان رضایت خداوند و مردم را جلب کرد که متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت بدون هیچ ملاحظه‌ای انجام خواهد شد، افزود: به طور قطع در مسیری که پیش رو داریم، نیازمند همفکری و یاری مجموعه‌های مختلف از جمله سپاه عاشورا هستیم.

انتهای پیام
captcha