آبادانی و توسعه شهری در گرو امنیت پایدار است
کد خبر: 4004093
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

آبادانی و توسعه شهری در گرو امنیت پایدار است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هر خدمتی که در شهر ارائه می‌شود، در سایه امنیتی است که نیروی انتظامی خلق کرده و اگر امنیت نباشد، عمران و آبادانی نیز اتفاق نمی‌افتد.

آبادانی و توسعه شهری در گرو امنیت پایدار استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، امروز، 19 مهرماه، در دیدار با سردار عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هر خدمتی که در شهر ارائه می‌شود، در سایه امنیتی است که نیروی انتظامی خلق کرده و اگر امنیت نباشد، عمران و آبادانی نیز اتفاق نمی‌افتد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی و شهرداری پیشانی نظام هستند، که شهروندان از بدو تولد با این دو نهاد سر و کار دارند و هر چقدر تعامل این دو نهاد بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بیشتر می‌شود.

برگی افزود: آسایش و راحتی ما و خانواده ما در سایه نظم و امنیت شهر است که این امر نتیجه زحمات کادر و پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد: قدردان زحمات کادر و پرسنل نیروی انتظامی هستیم که جان خود را در دست گرفته تا امنیت شهر را تأمین کنند و امیدوارم با استقرار شهردار این جلسات تعامل ادامه یابد چراکه هر چقدر این تعامل بیشتر باشد مشکلات نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha