تربیت نیروی متخصص براساس نیاز جامعه باشد
کد خبر: 4006878
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

تربیت نیروی متخصص براساس نیاز جامعه باشد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهارتی است و در سال‌های اخیر توانسته در راستای رسالت خود گام بردارد، گفت: اگر تربیت نیروی متخصص براساس نیاز جامعه باشد موجب رشد و پیشرفت می‌شود.

تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه تبریز، امروز، 29 مهرماه در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و استقبال از دانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه این دانشگاه، مهارتی است و در سال‌های اخیر توانسته در راستای رسالت خود گام بردارد، افزود: اگر تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه باشد موجب رشد و پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه خوب عمل کرده و بیشتر فعالیت‌های آن بر اساس نیاز جامعه است، اظهار کرد: این دانشگاه روحیه علم‌طلبی را افزایش می‌دهد و دانشجویان در کنار یادگیری علم و دانش در این دانشگاه مهارت نیز یاد می‌گیرند و علم و عمل را در کنار هم فرا می‌گیرند.

آل‌هاشم بیان کرد: طی سال‌های اخیر مهارت‌آموزی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ‌سازی شده و استقبال از دانشگاه‌های مهارتی و جامع علمی کاربردی افزایش یافته که این نشان از موفقیت‌های این دانشگاه است. دانشجویان این دانشگاه دغدغه شغلی چندانی ندارند زیرا در صورتی که مهارت‌ها را خوب یاد بگیرند بعد از دانش‌آموختگی به راحتی کارآفرین می‌شوند.

امام‌جمعه تبریز با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی، یادآوری کرد: طی چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی انجام شده است.

آل‌هاشم در پایان از مسئولان دانشگاه خواست در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب و تحقق اهداف بیانیه گام دوم تلاش کنند تا در پیشرفت انقلاب اسلامی بیش از پیش موفقیت حاصل شود.

انتهای پیام
captcha