توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی شب یلدا در اهر
کد خبر: 4022427
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی شب یلدا در اهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر گفت: به‌مناسبت شب یلدا با حضور مسئولان شهرستان، ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی شب یلدا در اهر

جعفر نوری‌زاده، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: به‌مناسبت شب یلدا با حضور مسئولان شهرستان، ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های خیرین و ادارات در تهیه بسته‌های یلدایی ویژه شب یلدا برای نیازمندان افزود: با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و خیرین اهری این اقلام تهیه شده و امروز، 30 آذرماه همزمان با شب یلدا در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

نوری‌زاده افزود: بسته‌های معیشتی شب یلدا شامل اقلام معیشتی، بهداشتی و میوه که ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد اهر، همچنین از تهیه ۲۶ دستگاه بخاری گازی توسط خیرین و توزیع آنها بین خانوارهای نیازمند نیز خبر داد و گفت: ارزش این تعداد بخاری‌ها ۷۰ میلیون تومان است که با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و نیاز برخی از خانواده‌های فاقد دستگاه گرمایشی این دستگاه ها در اختیار اینگونه نیازمندان قرار می گیرد.

نوری‌زاده همچنین از کمک نقدی خیرین به ۲۰۰ نفر از ایتام نیازمند به‌مناسبت شب یلدا نیز خبر داد.

انتهای پیام
captcha