رسانه‌ها برای تقویت وحدت ملی تلاش کنند
کد خبر: 4027533
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

رسانه‌ها برای تقویت وحدت ملی تلاش کنند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: رسانه‌ها باید در جهت تقویت وحدت ملی، افزایش امید در جامعه و پیگیری مطالبات مردم نقش خود را به بهترین شکل ایفا کنند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، روز یکشنبه، 19 دی‌ماه، در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری بسیج رسانه استان، گفت: رسانه‌ها باید در جهت تقویت وحدت ملی، افزایش امید در جامعه و پیگیری مطالبات مردم نقش خود را به بهترین شکل ایفا کنند.

وی افزود: امروز جامعه ما در مسائل مختلف به اقناع‌سازی نیاز دارد و رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است.

سردار عباسقلی زاده، با بیان اینکه رسانه نباید انفعالی عمل کند، گفت: انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه‌های معاند خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا، با ابراز رضایت از مشی رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط استان گفت: رسانه‌های استان همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلی نظام و انقلاب بوده‌اند.

وی اصحاب رسانه را به هوشمندی و عدم خودسانسوری توصیه و تاکید کرد: در مقابل دشمنی که به کمتر از نابودی نظام و کشور راضی نمی‌شود، باید مسوولانه و از موضع فعال با حوادث و رویدادها مواجه شویم.

سردار عباسقلی زاده، با تاکید بر ضرورت تقویت رسانه و تولید محتوا گفت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان باید ذائقه مخاطب را بشناسند و هدفمند عمل کنند.

فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی، یادآور شد: حاج قاسم، نفوذ و تاثیر عجیبی در بین رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت داشت و شجاعت سردار سلیمانی موجب پیشرفت مقاومت و عقب زدن دشمن در همه جبهه های درگیری شد.

انتهای پیام
captcha