نقش‌آفرینی مردم در فعالیت‌های تبلیغی باعث تحول آفرینی می‌شود
کد خبر: 4027780
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

نقش‌آفرینی مردم در فعالیت‌های تبلیغی باعث تحول آفرینی می‌شود

سرپرست اداره کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با بیان به اینکه تلاش می‌کنیم تا رسالت خود را به خوبی انجام دهیم، ادامه داد: نقش آفرینی مردم در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی باعث تحول آفرینی و وحدت خواهد شد.

حجت الاسلام حسنی، سرپرست اداره کل تبلیغات آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، امروز، 21 دی‌ماه، در جلسه‌ شورای فرهنگی با تأکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در راستای راهبری زیست بوم فرهنگی باید در کنار دیگر فعالان و نهادهای فرهنگی باشد و برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا رسالت خود را به خوبی انجام دهیم، ادامه داد: نقش آفرینی مردم در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی باعث تحول آفرینی و وحدت خواهد شد. در تلاش هستیم تا با نیازسنجی در جامعه و ارائه‌ طرح‌ها باتوجه به ذائقه‌ مردم، بتوانیم آنچه که در سند تحول مطالبه سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان شده است، پیاده کنیم.

سرپرست اداره کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی در پایان به ایام الله دهه فجر اشاره کرده و گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با برنامه‌ریزی قبلی به صورت پرشور و باشکوه با حضور و نقش آفرینی مردم برگزار شود.

انتهای پیام
captcha