دشمنان درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند
کد خبر: 4032842
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳
علی نیکزاد:

دشمنان درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند

نائب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه را یک جنایت جنگی خواند و اظهار کرد: دشمنان و پیاده‌نظام رسانه‌ای و فرهنگی آنها درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند.

علی نیکزاد، نائب رئیس اول مجلس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی نیکزاد، نائب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته 11 بهمن‌ماه، در همایش نیمکت‌های سوخته یادواره شهدای زینبیه و ثارالله میانه، بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه را یک جنایت جنگی خواند و گفت: دشمنان و پیاده‌نظام رسانه‌ای و فرهنگی آنها درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند.

وی افزود: بیگانگان می‌خواهند این‌طور القا کنند که جنگ هشت ساله ایران و عراف، صرفاً بر سر اختلاف مرزی بود؛ درحالی که دفاع مقدس، جنگ بر سر شرف و آزادگی و مقابله با ظلم بود.

نیکزاد، با اشاره به اینکه بیش از 80 کشور در دوران جنگ از صدام حمایت می‌کردند اما جمهوری اسلامی از هیچ‌گونه حمایتی برخوردار نبود، افزود: در این جنگ، جمهوری اسلامی با دنیا جنگید؛ نظامی که خارج از قواعد قدرت‌های جهانی شکل گرفت و علت جنگ نیز همین بود.

نائب‌رئیس مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی به سادگی بدست نیامده است، گفت: یکی از رؤسای کشورهای منطقه به بنده گفت هویت شما مقابله با ظلم است و موضوعاتی مانند انرژی هسته‌ای بهانه‌ای است تا با شما از سر جنگ و درگیری و تحریم وارد شوند.

وی با بیان اینکه رهبری، مردم و اسلام ناب، ارکان ادامه انقلاب هستند، افزود: خواسته ما حفظ عزت و تعامل با جهانیان است.

نیکزاد با تأکید بر اینکه اخلاق حکمرانی و طهارت اقتصادی، لازمه مدیریت است، گفت: اخلاق حکمرانی این است که به نفع گروه‌های خاص قانون تصویب نکنیم و با حرکت‌های الهی و رجوع به آرمان‌های انقلاب به نفع کل مردم تصمیم بگیریم که خوشبختانه مجموعه کارگزاران فعلی نظام از جمله دولت از این خصلت برخوردارند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارگزاران نظام باید با سرعت و شتاب بیشتر، کم‌کاری‌های گذشته را جبران و توطئه‌های اقتصادی دشمنان را خنثی کنند و با تلاش و مجاهدت بیشتر، رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.

نیکزاد اظهار کرد: آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده و امروز مجموعه دولت و مجلس در تلاش هستند تا با فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه، اقتصاد کشور را از گره دشمنان و بیگانگان خارج کنند.

انتهای پیام
captcha