شهردار تبریز برکنار شد
کد خبر: 4037353
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

شهردار تبریز برکنار شد

عباس رنجبر، شهردار تبریز با 9 رأی موافق از سوی اعضای شورای اسلامی شهر از سمت خود برکنار شد.

عباس رنجبر، شهردار سابق تبریز به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عباس رنجبر، شهردار تبریز کمتر از پنج ماه پس از انتخاب از سوی شورای اسلامی شهر امروز، ۳۰ بهمن ماه با ٩ رأی موافق به طرح استیضاح اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از سمت خود برکنار شد.

وی در آخرین جلسه دوره خود در شورای شهر کلانشهر تبریز، گفت: به هیچ کدام از فرایندهای مطرح شده اعتراضی ندارم، اعتقاد دارم باید در هر صورت نتیجه بگیریم.

رنجبر تأکید کرد: من از دهه هفتاد با فساد مبارزه می‌کنم، با 30 سال سابقه به میدان آمده بودم؛ در این مقطع هیچ عملکردی نشان نداده بودم اما آنها علیه من پرونده سازی کردند بلافاصله بعد از یک هفته اولین انتصاب پرونده سازی‌ها و سؤال از بنده شروع شد.

وی اضافه کرد: ساعت یک شب مدیر عامل سازمانی به من پیام داد باید شبانه 30 میلیون بابت جریانی هزینه پرداخت کنید گفتم نمی‌شود پول بیت المال است.

رنجبر گفت‌: فرایند مبارزه با فساد بحث امروز نیست و باید تاوان پس داد و بنده آماده‌ام، هفته گذشته از موضوع بانک شهر صحبت کردم و گفتم که باید این رقم به شهر برگردد و بازمی‌گردد.

بعد از برکناری شهردار تبریز، با هشت رأی مهدی یوسفی به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد. یوسفی پیش از این و در دوره قبل مدیریت شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز را بر عهده داشت.

انتهای پیام
captcha