اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌ها به برپایی نماز جماعت
کد خبر: 4038377
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد:

اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌ها به برپایی نماز جماعت

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به برپایی نماز جماعت در ادارات، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اقامه نماز در صدر وظایف مؤمنین و دولت اسلامی است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز چهارم اسفندماه، در اجلاس استانی نماز، با تأکید بر اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به برپایی نماز جماعت در ادارات، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اقامه نماز در صدر وظایف مؤمنین و دولت اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که برای اقامه نماز و احکام دین جان خود را فدا کردند، افزود: ما در دفاع مقدس به چشم خود دیدیم که رزمندگان در اقتدا به امام حسین(ع) و نهضت عاشورا، حتی زیر بمباران تیر و ترکش هم نماز اول وقت خود را ترک نکردند و شهیدانی را داشتیم که هنگام نماز سر از بدنشان جدا شد.

خرم، با اشاره به پیام‌های رهبر معظم انقلاب به اجلاس‌های سراسری نماز از سال 1370 تاکنون، گفت: سه موضوع در تمامی این پیام‌ها مورد تأکید ویژه ایشان بوده است؛ تشویق جوانان به نماز، اقامه نماز در ادارات و برپایی نمازهای جمعه و جماعت.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه نتیجه تلاش‌های سی ساله در عرصه ترویج فرهنگ اقامه نماز باید مورد پیگیری و سنجش قرار گیرد، گفت: نتیجه این تلاش‌ها باید در رفتار مخاطبان و مسئولیت‌شناسی صاحبان وظیفه قابل مشاهده باشد.

انتهای پیام
captcha