بزرگترین هدف دشمن تحریف حقایق جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4039200
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
استاندار آذربایجان شرقی:

بزرگترین هدف دشمن تحریف حقایق جمهوری اسلامی است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگترین هدف دشمن، تحریف حقایق جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان عملیات روانی وسیعی را علیه نظام، وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و راهی که انقلاب اسلامی آغاز کرده، در پیش گرفته‌‌اند اما مهمترین عامل نجات جوامع انسانی، مقابله با استکبار است چراکه دشمن شبانه روزی در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، هشتم اسفندماه، در آئین تکریم و معارفه‌ فرماندار تبریز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، تبریز را پیشانی افتخار آمیز کشور نام برده و درخشندگی آن را در ابعاد مختلف بیان کردند و فرمودند که این استان شهره‌ عام و خاص است، بنابراین هریک از مسئولان باید جایگاه و وظیفه‌ی خود را جستجو کنند.

وی ادامه داد: نکته‌ اول سخنان رهبر معظم انقلاب، این بود که تبریزی‌ها آنچه که انجام دادند در راه استمرار و تداوم انقلاب بوده و تا به امروز ادامه دارد و تبریزی‌ها گفتمان امام خمینی(ره) را در میدان عمل انجام دادند چراکه بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و نه با سلاح، بلکه با حضور میدانی مردم به پیروزی رسید و ما برای حضور مردم در میدان عمل باید تمام‌ توان خود را به کارگیریم.

خرم افزود: رهبر معظم انقلاب تلاش مدیران و مسئولان جامعه، دانشمندان و اندیشمندان، علمای حوزه‌ و دانشگاه، کارآفرینان و کارگران جامعه و کارکنان خدوم حکومت را از مصادیق زمینه‌های استمرار برای رسیدن به هدف عنوان کردند و ما نیز برای معرفی درست در بین مردم باید جهاد تبیین را دنبال کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه بزرگترین هدف دشمن، تحریف حقایق جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان عملیات روانی وسیعی را علیه نظام، وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و راهی که انقلاب اسلامی آغاز کرده، در پیش گرفته‌ اند اما مهمترین عامل نجات جوامع انسانی، مقابله با استکبار است چراکه دشمن شبانه روزی در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر مردم در میدان باشند، تمامی نقشه‌های دشمن ناکارآمد خواهد شد و در همین راستا در سخت‌ترین لحظات هم آنچنان دشمن را عقب راندیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جرأت نمی‌کند تا اقدامات نظامی و امنیتی علیه کشور ما انجام دهد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دشمنان اصالت دینی و انقلابی حکومت و مردم ما را نشانه گرفته و نقشه‌ بسیار خطرناکی را طراحی کرده بودند اما شهدای جبهه‌ مقاومت اسلامی و در رأس آنها شهید قاسم سلیمانی این فتنه را متوقف کرده و از بین بردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وظایف فرمانداران تاکید کرد: تبریز، شهری انقلابی و با فرهنگ است و هرکسی که مسئولیتی می‌پذیرد باید این نکته را به یاد داشته باشد و اولین وظیفه‌ی فرمانداران و تمامی مسئولین، رفع موانع و توجه به معیشت و اقتصاد مردم است که در این راه مسئول باید مشرف به مسائل تخصصی خود باشد.

خرّم افزود: تدوین نظام حل مسائل و مشکلات، اقدامات جدی در راستای افزایش سهم استان و شهرستان در راستای افزایش رشد اقتصادی، احصا و انتقال نیازهای واقعی شهرستان، سفارش، طراحی و برنامه‌ریزی برای مسئولان اجرایی، هماهنگی موثر با مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهرها به‌ویژه تبریز باید یکی از اصلی‌ترین اهداف برنامه‌ریزی و پیشرفت و توسعه‌ی استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه حدود یک میلیون و ۸۰۰ نفر در تبریز سکونت می‌کنند، گفت: باید سطح ارتباط با مردم از طریق برپایی میز خدمت و حضور محله به محله و مسجد به مسجد مخصوصاً در مناطق محروم شهر شروع شده و افزایش یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، جلب مشارکت همه جانبه مردم شهر در امور مشارکت پذیری و سامان‌دهی مطلوب آن، ایجاد اجماع حداکثری میان کنشگران و عناصر برجسته‌ شهرستان، فراهم آوردن بسترها و زمینه‌ مناسب برای بهداشت عمومی و ورزش همگانی، اعتلای فرهنگ عمومی، هدایت دستگاه‌های فرهنگی و فراهم آوردن مسائل لایه‌های مختلف مردم را نیز از دیگر اقدامات موثر فرمانداری‌ها عنوان کرد.

وی متذکر شد: حوادث بسیاری در تبزیز رخ می‌دهد که باید اقدامات آموزشی و توجیهی از طریق رسانه‌ها و مساجد توسط کارشناسان مجرب برای مردم اعلام شود چراکه این حوادث تلخ بوده و امنیت و آرامش روانی مردم را خدشه‌دار می‌کند.

خرّم ادامه داد: باید در جهت حفظ منابع طبیعی و حفظ محیط زیست اقدامات بسیاری انجام دهیم چراکه شهر تبریز در زمینه‌ی فضاهای سبز کمبود بسیاری دارد و باید این مناطق را کیفی بخشی کرده و توسعه داد و همچنین برنامه ریزی منسجم برای بازدارندگی و مدیریت بحران برخی اتفاقات مانند زلزله از جمله اقدامات دیگری است که باید در نظر داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه در مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، مسئولین‌ هیچ افتخاری جز خدمت‌گزاری به مردم ندارد، اظهار کرد: مسئولی که با نیت خیّر تلاش می‌کند، همواره در حال عبادت الهی است و از این طریق می‌تواند به خدا برسد و خدمت در نظام جمهوری اسلامی فوق‌العاده ارزشمند است چراکه نیات و اهداف والایی دارد.

در پایان این مراسم علی جعفری آذر به‌عنوان سرپرست فرمانداری تبریز معرفی و از زحمات بهروز مهدوی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha