آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های تبریز برای روز طبیعت
کد خبر: 4046016
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد:

آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های تبریز برای روز طبیعت

سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های این شهر در آستانه روز طبیعت تأکید کر و گفت: امسال با توجه به کاهش آمار شیوع ویروس کرونا و با توجه به رونق مسافرت‌های نوروزی، انتظار می‌رود در روز سیزده فروردین شاهد حضور خانواده‌ها در فضا‌های سبز شهری باشیم.

مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز، امروز، 12 فروردین‌ماه، بر ضرورت آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های این شهر در آستانه روز طبیعت تأکید کرد و گفت: امسال با توجه به کاهش آمار شیوع ویروس کرونا و با توجه به رونق مسافرت‌های نوروزی، انتظار می‌رود در روز سیزده فروردین شاهد حضور خانواده‌ها در فضا‌های سبز شهری باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس آمادگی‌های لازم ازجمله تأمین روشنایی کامل، تنظیف سرویس‌های بهداشتی، پاک‌سازی فضا‌های سبز و معابر هرچه سریعتر در مناطق ۱۰گانه عملیاتی شد.

سرپرست شهرداری تبریز همچنین گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که بستر‌های لازم برای حضور خانواده‌ها و گردشگران در پارک‌ها و بوستان‌های شهر آماده شود و وظیفه خدمات شهری در این حوزه پررنگتر است.

وی یادآور شد: از شهروندان و گردشگران عزیز نیز خواهشمندیم در روز سیزده فروردین در حفظ فضای سبز و تأسیسات و اموال عمومی در بوستان‌های شهر کوشا باشند چرا که نگهداری از پارک‌ها یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha