تمامی شرایط برای حضور دانشجویان در دانشگاه تبریز فراهم است
کد خبر: 4046347
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

تمامی شرایط برای حضور دانشجویان در دانشگاه تبریز فراهم است

رئیس دانشگاه تبریز با تأکید بر اینکه تمامی شرایط برای حضور دانشجویان فراهم بوده و هیچ کمبودی وجود ندارد، گفت: در تمامی دوره‌ها از جمله پایان‌نامه و دفاعیه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، امروز، 14 فروردین‌ماه، در مراسم بازگشایی دانشگاه تبریز با بیان اینکه از مهر ماه سال گذشته قرار بود آموزش حضوری در دانشگاه راه‌اندازی شود، گفت: ابتدا قرار بود دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آبان به صورت حضوری در کلاس باشند ولی به دلیل شیوع کرونا این امر به تاخیر افتاد و از نیمسال دوم هم قرار بود اکثریت دوره‌های مقاطع تحصیلی اعم از کارشناسی، ارشد و دکتری به صورت حضوری در کلاس حاضر باشند که به دلیل سویه اومیکرون به تاخیر افتاد.

وی تصریح کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت علوم، تصمیم گرفتیم از امروز دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی آموزش را به صورت حضوری برگزار کنند که در این راستا دانشجویان ارشد و دکتری ورودی سال ۹۷ از امروز شروع می‌کنند و بلافاصله دانشجویان وروردی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با تحویل خوابگاه، آموزش حضوری را آغاز می‌کنند.

نصراله‌زاده، با تاکید بر اینکه تمامی شرایط برای حضور دانشجویان فراهم بوده و هیچ کمبودی وجود ندارد، گفت: در تمامی دوره‌ها از جمله پایان نامه و دفاعیه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه تبریز، با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از قبل هم برای انجام پروژه‌ها در دانشگاه حضور داشتند، اظهار کرد: پنج هزار و ۳۰۰ دانشجوی غیربومی در خوابگاه‌ها مستقر می‌شوند که تمام پروتکل‌های بهداشتی برای حضور این افراد رعایت شده است.

انتهای پیام
captcha