۱۵۰۰ بسته معیشتی در تبریز توزیع شد
کد خبر: 4051555
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
در قالب «طرح قرار دوازدهم»

۱۵۰۰ بسته معیشتی در تبریز توزیع شد

تعداد یک هزار و 500 بسته معیشتی در قالب قرار دوازدهم به‌ مناسبت شب‌های قدر با همکاری اداره‌کل اوقاف و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی در تبریز توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی، قرار دوازدهم، اوقاف، تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی، تعداد یک هزار و 500 بسته معیشتی در قالب قرار دوازدهم به‌مناسبت شب‌های قدر با همکاری اداره‌کل اوقاف و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، روز پنج‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه در تبریز توزیع شد.

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی در این مراسم اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم همزمان با سراسر کشور بوده که از طرف سازمان اوقاف نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد از بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان از محل موقوفه مرحومه خانم خیرالنسا در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد، تعداد ۴۰۰ بسته بین مددجویان بهزیستی و ۳۰۰ بسته به مؤسسات خیریه از سوی مدیریت دفتر خیرالنسا تحویل داده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری کمیته امداد استان هر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ۳۰۰ بسته غذای گرم در آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) برای مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

حسنی همچنین با اشاره به وسعت موقوفات استان در حوزه تولید، دانش‌بنیان، پزشکی و... بیان کرد: درآمد موقوفات استان از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰ برابر شده است و این افزایش درآمد بیانگر اجرای ۱۰ برابری نیات واقفان خیراندیش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: امسال نزدیک به پنج هزار نفر زائر را از محل نیت موقوفات قائم مقام فراهانی رهسپار مشهد کردیم.

وی با اشاره به ورود اداره‌کل اوقاف به بحث اشتغال‌آفرینی، گفت: با اختصاص یک قطعه زمین به یک مجموعه صنعتی، اشتغال‌آفرینی برای ۷۵۰ در حال انجام بوده و روزی ۷۵۰ خانوار از این طریق تأمین می‌شود که در ادامه این اشتغال‌زایی‌ها کاهش بزهکاری‌های جامعه را خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha