روحیه همدلی کشور را از آسیب کرونا حفظ کرد
کد خبر: 4052433
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

روحیه همدلی کشور را از آسیب کرونا حفظ کرد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) حرکت‌های زیبایی در دوران کرونا خلق کرد، گفت: اگر روحیه تعاون و همدلی مردم نبود، کشور از کرونا آسیب جدی می‌دید.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شامگاه، چهارم اردیبهشت‌ماه، در حاشیه رزمایش اطعام مهدوی در تبریز با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) حرکت‌های زیبایی در دوران کرونا خلق کرد، گفت: اگر روحیه تعاون و همدلی مردم نبود، کشور از کرونا آسیب جدی می‌دید.

وی با اشاره به رزمایش‌های متعدد در دوران شیوع کرونا ادامه داد: دولت به تنهایی نمی‌توانست از عهده آسیب‌های کرونا بربیاید و حضور مردم در صحنه کارساز شد و کمیته امداد امام(ره) به عنوان دستگاه مسئول حرکت‌های زیبایی خلق کرد.

امام جمعه تبریز با قدردانی از خیران گفت: خیران بسیاری در استان داریم که گمنامانه در خدمت محرومین هستند و به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم، گفت: همزمان با شب‌های قدر بیست‌ویکمین رزمایش اطعام مهدوی با توزیع ۹ هزار بسته معیشتی پیگیری شد.

وی اضافه کرد: سه هزار بسته معیشتی به همت کمیته امداد مناطق ۲ و ۳ تبریز و ۶ هزار بسته نیز توسط کمیته امداد شهرستان‌های ورزقان و آذرشهر بین مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از همه خیران یادآور شد: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها حدود ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

انتهای پیام
captcha