روز قدس نباید به ابزاری برای شعارهای جناحی یا مذهبی تبدیل شود
کد خبر: 4053055
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
آیت‌الله هادوی تهرانی:

روز قدس نباید به ابزاری برای شعارهای جناحی یا مذهبی تبدیل شود

آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس به هیچ جناح و جریانی یا مذهب و مسلکی تعلق ندارد و نباید به ابزاری برای شعارهای جناحی یا مذهبی تبدیل شود.

مهدی هادوی تهرانی به گزارش ایکنا، آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: 

باسمه تعالی

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ (سوره اسراء، آیه 1)

روز قدس روز اسلام و یادگار ماندگار امام راحل (قدس سره) است. روز قدس به هیچ جناح و جریانی یا مذهب و مسلکی تعلق ندارد و نباید به ابزاری برای شعارهای جناحی یا مذهبی تبدیل شود. روز قدس روز بطلان سِحر ساحرانی است که به امید تکه استخوانی از سوی فرعون‌های حاکم بر بلاد اسلامی و غیر اسلامی هنوز به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و سفّاک اسرائیل می‌اندیشند.

روز قدس روزی است که معامله ننگینی که مغزهای پوشالی آن را معامله قرن می‌نامیدند، باطل کرد و جز شکست قرن برای آنها ثمری باقی نگذاشت. روز قدس را گرامی خواهیم داشت و با بهره‌گیری از امکانات حقیقی و دنیای مجازی آرمان فلسطین را فریاد خواهیم زد تا هیاهوی خنیاگران خائن نتواند ذهن‌های ساده را گرفتار افسون استکبار جهانی و رژیم‌های فاسد منطقه گرداند. انشاءالله

مهدی هادوی تهرانی

قم آشیانه آل محمد عليهم السلام

7 اردیبهشت ماه 1401 / 25 رمضان المبارک 1443

انتهای پیام
captcha