مسئولان دولت سیزدهم به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌ها هستند
کد خبر: 4061668
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

مسئولان دولت سیزدهم به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌ها هستند

وزر ورزش و جوانان، با اشاره به اینکه دولت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم کشورمان دریغ نخواهد کرد ابراز کرد: در دورانی قرار داریم که هیچ مسئولی در دولت سیزدهم از تلاشی فروگذار نیستند و اعضای دولت تمام قد در دو شیفت کار می‌کنند تا خیلی از عقب افتادگی‌ها جبران و مشکلات مردم عزیز برطرف شود.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، امروز، 12 خردادماه، در جلسه شورای اداری شهرستان هریس با ابراز خوشحالی به جهت حضور در بین مردمان غیور و غیرتمند آذربایجان شرقی گفت: خوشحالم امروز در خدمت این خطه از مردمان عزیز سرزمینم هستم و خدارا شاکر هستم که بار دیگر فرصت خدمت‌رسانی به مردم کشور برای بنده فراهم شد.

وی در ادامه به پیگیری مشکلات ورزشی از سوی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و افزود: تشکر می‌کنم از پیگیری‌های نمایندگان این استان که تمامی موارد و مشکلات ورزشی استان را مستمر پیگیری می‌کنند، در این دوره نمایندگان انقلابی و پیگیر در مجلس حضور دارند و این مهم خود از بهترین مقاطع تاریخی به شمار می‌رود که دولت و مجلس باهم نزدیک و صمیمی و همراه هستند.

نماینده ویژه رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم کشورمان دریغ نخواهد کرد ابراز کرد: در دورانی قرار داریم که هیچ مسئولی در دولت سیزدهم از تلاشی فروگذار نیستند و اعضای دولت تمام قد در دو شیفت کار می‌کنند تا خیلی از عقب افتادگی‌ها جبران و مشکلات مردم عزیز برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت در مدت حضورش تمام تلاشش را کرده که مشکلات مرتفع شود و تمام اعضای هیات دولت از صبح تا شب پیگیر امور هستند و با سرعت روند پیگیری پیش می‌رود.

سجادی ادامه داد: موارد خواسته شده از سوی شما عزیزان به دولت گزارش و مکاتبه می‌شود و قطعا به صورت رسمی پیگیری خواهد شد.

وزیر ورزش ‌و جوانان در ادامه به جلسه دیروز هیات دولت اشاره کرد و افزود: در جلسه دیروز هیات دولت چند مصوبه در خصوص سفر استانی دولت داشتیم، آخرین سفر هیات دولت استان تهران بود که نکاتی را شهرک‌های صنعتی به جهت ادامه فعالیت درخواست کردند و دقیقاً چند روز بعد از سفر استانی و در روز گذشته مشکلات شهرک‌های صنعتی تهران مورد بررسی قرار گرفت و این نشان می‌دهد که مطالبات و درخواست‌های مردم عزیزمان در سفرهای استانی رییس جمهور تا کسب نتیجه پیگیری خواهد شد و این آثارهای سفر استانی است.

وی درخصوص تاکیدات رییس جمهور در سفرهای استانی گفت: تکلیف‌مان در سفرهای استانی این است که موارد و مشکلات را ببینیم، بشنویم، درک کنیم ،حس کنیم، برنامه ریزی کنیم، گزارش کنیم تا با پیگیری و برنامه ریزی مشکلات حل شود و این موارد عنوان شده تاکیدات رییس‌جمهور در سفرهای استانی است.

وزیر ورزش ‌و جوانان با اشاره به وجود ۴ هزار سمن فعال در حوزه جوانان گفت: معاونت جوانان وزارتخانه بعنوان قرارگاه جوانان دارای ۴ اداره کل فعال در حوزه جوانان است. همچنین تحقق اهداف بیانیه گام دوم در دستورات کارمان قرار گرفته است و با انتخاب مدیران و روسای جوان احساس جوان‌باوری را در حوزه ورزش و جوانان سراسر کشور القا کردیم.

وی ادامه داد: در راستای تاکید مقام معظم رهبری درخصوص بکارگیری نخبگان و افراد صاحب فکر در دستگاه‌های اجرایی در کنار مدیران، شورای اندیشه ورزی جوانان را تشکیل داده‌ایم و در کنار اداره ۱۴ هزار هیات ورزشی، ۵۲ فدراسیون، ۱۱۰ انجمن ورزشی و ۲۳۵ گونه ورزشی در کشور و دیگر کارهایی که بر عهده مان است از نشست نخبگان در حوزه ورزش و جوانان غافل نشده‌ایم.

انتهای پیام
captcha