نیاز مهم امروز جامعه دشمن‌شناسی است
کد خبر: 4063529
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

نیاز مهم امروز جامعه دشمن‌شناسی است

سرپرست فرمانداری گراش، دشمن‌شناسی را نیاز مهم امروز جامعه دانست زیرا آگاهی و بصیرت‌افزایی و تمسک به اسلام و ولایت فقیه و آرمان‌های امام خمینی(ع) کار بر دشمن سخت می‌شود.

حمود طاهرزاده، سرپرست فرمانداری گراشبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، محمود طاهرزاده، سرپرست فرمانداری گراش امروز، 21 خرداد گفت: دشمن‌شناسی نیاز مهم امروز جامعه است زیرا آگاهی و بصیرت‌افزایی و تمسک به اسلام و ولایت فقیه و آرمان‌های امام خمینی(ع) کار بر دشمن سخت می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اصول اسلام ناب محمدی پایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و ابزارها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه ایران استفاده می‌کنند و با راه‌اندازی جنگ نرم اندیشه جامعه و فرهنگ دینی را هدف گرفته است.

طاهرزاده با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم، سنگرهای معنوی خانواده را هدف قرار داده است، تصریح کرد: شگرد جنگ نرم دشمن بر هم زدن کیان خانواده و سست کردن پایه‌های نظام اسلامی با القای ناامیدی در جامعه و ایجاد تردید در اعتقادات است.

سرپرست فرمانداری گراش اظهار کرد: اگرچه اصل تهاجم دشمن در شرایط فعلی تحریم اقتصادی است اما تهاجم فرهنگی نیز در دستور کار دشمن قرار دارد.

طاهرزاده با تأکید بر اینکه دشمن در جنگ سخت علیه ایران شکست خورده و امروز به جنگ نرم روی آورده است، گفت: نظام سلطه در دوران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تمام قوا سعی کرده است به صورت‌های مختلف اعم از روش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، چه در عرصه نظامی‌گری و چه در جنگ اقتصادی، این نظام مقدس را دچار ضعف کند.

انتهای پیام
captcha