عرضه احشام مخصوص قربانی عید سعید قربان در تبریز
کد خبر: 4069620
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

عرضه احشام مخصوص قربانی عید سعید قربان در تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: امسال با هدف کنترل عرضه بهداشتی دام ویژه عید قربان، در ابتدای جاده اسپیران محلی برای این منظور اختصاص یافته است.

عید قربان، عرضه احشام، تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد صدیقی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز، امروز، 18 تیرماه، گفت: امسال با هدف کنترل عرضه بهداشتی دام ویژه عید قربان، در ابتدای جاده اسپیران محلی برای این منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: با هماهنگی سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف با هدف جلوگیری از عرضه احشام در کنار جاده‌ها با نصب بنر اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است و همچنین نیرو‌های خدمات شهری مناطق ۴، ۶ و ۱۰ در منطقه مستقر خواهند بود.

صدیقی ادامه داد: مدیریت محل ساماندهی احشام ویژه عید قربان با سازمان میادین خواهد بود و اطلاع رسانی محیط شهری و محوطه میدان بر عهده معاونت‌های دهگانه و سازمان میادین است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز هم گفت: این کشتارگاه برای عید سعید قربان با چهار قربانگاه موقت برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد داشت.

کریم قدرتی افزود: همشهریان می‌توانند با حضور در سازمان کشتارگاه و انتخاب دام خود اقدام به فریضه روز عید قربان کنند و اکیپ‌هایی هم در شهر مستقر خواهند شد تا در صورت داشتن نذری، قربانی و ذبح آن در قربانگاه موقت انجام گیرد.

وی بیان کرد: در تمامی قربانگاه‌های موقت دامپزشکان و ناظران شرعی به همراه خودرو‌های یخچال‌دار حضور خواهند داشت و تمامی استاندارد‌های لازم در این خصوص رعایت خواهد شد.

وی گفت: اکیپ‌هایی هم در سطح شهر به صورت سیار برای خدمت‌رسانی و ذبح قربانی فعالیت خواهند کرد که شهروندان می‌توانند برای استفاده از این خدمات با شماره تلفن ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha