دشمنان اسلام درصدد تحریف هویت شیعه هستند
کد خبر: 4070911
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

دشمنان اسلام درصدد تحریف هویت شیعه هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با تبیین اهداف خبیثانه دشمن، اظهار کرد: دشمنان اسلام همیشه درصدد تحریف هویت شیعه به‌ویژه بعثت، غدیر، عاشورا و ... هستند.

حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، پنجشنبه، 23 تیرماه در مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت در عجب‌شیر، گفت: در جامعه امروز نسبت به غدیر خیلی کم‌لطفی شده است، این در حالی است که در گذشته شخصیت‌هایی همچون علامه امینی تمام عمر خود را برای زنده نگه داشتن غدیر فدا کردند.

وی با اشاره به نقش وهابیت در تحریف غدیر، اظهار کرد: وهابیت همیشه دنبال حذف اهل بیت(ع) بوده و با کمک فیلم‌سازان هالیوود برای تحریف غدیر و شخصیت‌های ممتاز شیعه فیلم تولید می‌کنند.

سرایی با تبیین اهداف خبیثانه دشمن، ادامه داد: دشمنان اسلام همیشه درصدد تحریف هویت شیعه به‌ویژه بعثت، غدیر، عاشورا و... هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: مردم بدون وابستگی به دستگاه‌های دولتی به‌صورت خودجوش با نثار مال و جان خود قدم‌های بزرگی در احیای غدیر برداشته‌اند و تا ظهور منجی عالم باید پیام غدیر را به بشریت برسانیم.

وی با اشاره به فضایل حضرت علی(ع) گفت: امام علی(ع) ولی خداست و در کعبه ولادت یافت که این را شیعه و سنی در احادیث و کتاب‌های خود آورده است. امروز شیعه باید در تراز شهدایی همچون شهید حججی کادرسازی کرده و نیروی انقلابی، مؤمن و متخصص تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: اگر جامعه اسلامی رهبر خود را تنها بگذارد فاجعه صفین پیش خواهد آمد. اگر امروز رهبر نظام اسلامی با اقتدار جلو می‌رود در سایه باور به مردم و پشتوانه معنوی مردم است.

انتهای پیام
captcha