شکر کردن یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی است
کد خبر: 4074560
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

شکر کردن یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بسیار بالای قرآن در زندگی، یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی را شکر دانست و گفت: یکی از بهترین هدایت‌های بی نهایت قرآنی، شکر است، در یکی از آیه‌های قرآنی که خداوند برای هدایت بشر فرستاده است، زبان شکر است که آن را به ما آموخته است.

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، عصر روز شنبه، هشتم مردادماه، در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، با اشاره به اهمیت بسیار بالای قرآن در زندگی، یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی را شکر دانست و گفت: یکی از بهترین هدایت‌های بی نهایت قرآنی، شکر است، در یکی از آیه‌های قرآنی که خداوند برای هدایت بشر فرستاده است، زبان شکر است که آن را به ما آموخته است.

وی ادامه داد: ما از خود قرآن شکر را یاد گرفتیم و به شکرانه برگزاری این جلسه از جهت تربیتی، تکالیف دینی و اجتماعی و انجام کاری خدا را شاکریم که این توفیق حاصل شد تا این دوره از مسابقات در آذربایجان شرقی برگزار شود.

صیادی، افزود: این دوره از مسابقات از دوم الی هشتم مرداد ماه با همکاری تمامی عزیزان در دو مرحله پسران و دختران برگزار شد و در برگزاری این مسابقات بسیاری از نهادها کمک‌های بسیاری کردند مخصوصا در این میان از همه عزیزان پایگاه دوم شکاری ویژه تشکر می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در پایان خاطرنشان کرد: در بحث شکر باید این گونه گفت که شکر در زبان، قلب و عمل سه توصیه مهم امیرالمومنین(ع) به تمامی مسلمانان است و بهترین شکر این است که آنچه را از مفاهیم قرآنی نشر داده‌ایم، آموخته و بهترین عمل را برای آن انجام دهیم، چراکه بهترین عمل، عمل به مفاهیم قرآنی است.

انتهای پیام
captcha