دیدار شهردار تبریز با خانواده دو شهید والامقام دفاع مقدس
کد خبر: 4076061
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

دیدار شهردار تبریز با خانواده دو شهید والامقام دفاع مقدس

شهردار تبریز به همراه رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان علیرضا حسین‌زاده و انوشیروان رضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهید، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 14 مردادماه، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهید علیرضا حسین‌زاده و شهید انوشیروان رضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدار ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

وی افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

هوشیار تأکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت‌سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت خود می‌داند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از پدر شهید علیرضا حسین‌زاده و پدر شهید انوشیروان رضایی قدردانی کرد.

گفتنی است، سیف‌الله حسین‌زاده پدر شهید علیرضا حسین‌زاده از پرسنل بازنشسته و خدوم شهرداری تبریز است که در این دیدار مورد قدردانی قرار گرفت.

شهید علیرضا حسین‌زاده متولد بیستم تیر ۱۳۴۷ در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۶۶ و در عملیات بیت‌المقدس ۲ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید انوشیروان رضایی متولد دوم فروردین ۱۳۴۴، در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی شرهانی و در عملیات والفجر ۱ به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha