تسلیت استاندار فارس در پی شهادت دو تن از شهدای امنیت شیراز
کد خبر: 4080900
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

تسلیت استاندار فارس در پی شهادت دو تن از شهدای امنیت شیراز

استاندار فارس طی پیامی شهادت محمد اسلامی و محمد سجادی‌زاده، دو تن از شهدای امنیت شیراز که طی روزهای اخیر به شهادت رسیده‌اند را تسلیت گفت.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن، محمد اسلامی، فرزند مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس و محمد سجادی‌زاده، دو تن از شهدای امنیت شیراز، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست

شهید محمد اسلامی و شهید محمد سجادی‌زاده با نثار خون خود درخت امنیت میهن بزرگ ایران اسلامی را آبیاری نمودند. چه بسیارند چنین شهدایی که مظلومانه در راه دفاع از امنیت مردم، جان گرامی خویش را فدای آرمانهای بزرگ انقلاب کرده‌اند.

خون پاک شهدا درخت استوار انقلاب و اسلام عزیز را تنومندتر کرده و آرامش و امنیت ایران اسلامی را ضمانت خواهد کرد. امنیت ایران اسلامی در پرتو فداکاری چنین غیور مردانی که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند، هر روز پایدار تر از گذشته خواهد بود.

اینجانب شهادت مظلومانه این شهیدان سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، سربازان امنیت ایران و مردم بزرگوار استان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

 

انتهای پیام
captcha