رئیس جهاددانشگاهی فارس شهادت شهدای امنیت را تسلیت گفت
کد خبر: 4080909
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

رئیس جهاددانشگاهی فارس شهادت شهدای امنیت را تسلیت گفت

رئیس جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایکنا شعبه فارس طی پیامی شهادت محمد اسلامی، فرزند مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس و محمد سجادی‌زاده را تسلیت گفت.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن دو تن از شهدای امنیت شیراز طی روزهای اخیر، شهیدان محمد اسلامی، فرزند مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس و محمد سجادی‌زاده، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس و خبرگزاری‌های ایکنا، ایسنا، سیناپرس و بازارکار پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند» (آیه 169 سوره آل عمران)

درخت تنومند اسلام در طول تاریخ همواره با خون شهدایی آبیاری شده است که مسیر جهاد در راه خدا را در پیش گرفته و در این مسیر جان در طبق اخلاص نهاده و راه آسمان را طی کرده‌اند.

امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون تمام شهدایی است که در مسیر حفظ این نظام و انقلاب، رشادت‌ها آفریده و زیباترین حماسه‌ها را در تاریخ این کشور خلق کردند.

همان‌طور که سکاندر این انقلاب فرموده‌اند باب شهادت همچنان باز است و امروز شاهد به شهادت رسیدن و رشادت‌های نسل سوم انقلاب هستیم که شهادت دو تن از مدافعان امنیت شیراز طی روزهای اخیر خود گواه این مسئله است.

شهادت در راه خدا اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبودیت است که مجاهدان فی سبیل الله با الهام از مکتب سرخ حسینی عاشقانه و آگاهانه با عبور از این گذرگاه و با  نوشیدن شهد شهادت به معبود می‌رسند و در دل تاریخ جاودانه می‌مانند و عزت و سربلندی را برای اسلام و ملت اسلامی به جا گذاشته و الگویی برای بیداری جوانان و مجاهدان هستند.

شهادت شهیدان محمد اسلامی، فرزند گرامی محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس که خود از جهادگران و خادمان قرآن این مرز و بوم هستند و همچنین محمد سجادی‌زاده را به خانواده‌های آنان و ساحت مقدس امام زمان(عج) تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهدا(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha