صدور کارت منزلت شهروندی برای جانبازان، معلولان و سالمندان تبریز
کد خبر: 4083121
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
شهردار تبریز خبر داد:

صدور کارت منزلت شهروندی برای جانبازان، معلولان و سالمندان تبریز

شهردار تبریز از صدور کارت منزلت برای جانبازان، معلولان و سالمندان بالای ۶۵ سال خبر داد و گفت: کارت منزلت پیش از این نیز وجود داشت ولی در سال‌های اخیر خدمات دهی آن متوقف شده بود که قصد داریم به پاس احترام و تکریم سالمندان، جانبازان و معلولان این طرح مجدداً از سر گرفته و احیا شود.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 13 شهریورماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از صدور کارت منزلت برای جانبازان، معلولان و سالمندان بالای ۶۵ سال خبر داد و اظهار کرد: کارت منزلت پیش از این نیز وجود داشت ولی در سال‌های اخیر خدمات دهی آن متوقف شده بود که قصد داریم به پاس احترام و تکریم سالمندان، جانبازان و معلولان این طرح مجدداً از سر گرفته و احیا شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد داریم با موافقت شورای اسلامی شهر این طرح آغاز شود، گفت: ردیف بودجه این موضوع نیز تعیین خواهد شد و در بندهایی از بودجه تأکید داریم به افراد خاص هم کمک کنیم و از آن محل می‌توان تأمین کرد.

هوشیار تصریح کرد: با مساعدت شورای اسلامی شهر این طرح آغاز شده و آیین نامه اجرایی آن نیز طی دو ماه آتی ارائه خواهد شد.

علی باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز نیز بیان کرد: این کارت از گذشته جزو انتظاراتی بود که بلاتکلیف مانده است.

 وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه با اصل موضوع موافق است و تأکید دارد که شهرداری آیین‌نامه این طرح مبنی بر اینکه این کارت برای چه کسانی شامل می‌شود و نحوه ارائه خدمات و... را تکمیل کند.

انتهای پیام
captcha