99 درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: 4086875
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

99 درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند

فرماندار اردبیل گفت: 99 درصد دانش‌آموزان ابتدایی و 98 درصد دانش‌آموزان در مقطع متوسطه مدارس شهرستان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند.

محمداعتماد فرماندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی، فرماندار اردبیل، ۲۹ شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار کرد: تاکنون 99 درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس شهرستان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند و این یک در صد هم در حال تکمیل فرآیند ثبت‌نام هستند.

وی گفت: 99درصد دانش‌آموزان دوره اول متوسطه و ۹۵ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه هم در شهرستان اردبیل ثبت نام کرده‌اند و برنامه‌ریزی برای ثبت نام بقیه دانش آموزان هم انجام شده است.

فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای سرویس دانش‌آموزان خبرداد و افزود: در این زمینه هم هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه در دست اقدام است.

اعتماداعجازی بر همکاری خانواده‌ها و اولیا و مربیان در سرویس مدارس تاکید کرد و گفت: تعدادی از مدارس در شهرستان اردبیل که نیاز به تخریب و بازسازی دارند شناسایی شده و جابجایی برای تحصیل دانش آموزان این مدارس نیز انجام شده است‌.

گفتنی است؛ با حضور فرماندار اردبیل و به همت سپاه شهرستان اردبیل در آستانه بازگشایی مدارس بسته‌های آموزشی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha