دشمنان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ جوانان را هدف گرفتند
کد خبر: 4094013
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

دشمنان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ جوانان را هدف گرفتند

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده‌اند، گفت: دشمن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تلاش هستند اهداف خود را به سرانجام برسانند.

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، روز یکشنبه، اول آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، بر نقش مدیران مدارس در این امر تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی همچنان در حال ایفای نقش خود است و دشمنان را روز به روز رسواتر می‌کند.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده‌اند و با بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تلاش هستند اهداف خود را به سرانجام برسانند.

صیادی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای نباید کوتاه آمد و باید توانمندتر از این بود و نباید اجازه انحراف افکار جگرگوشه‌هایمان را دهیم، گفت: اجازه ندهیم دشمن از عدم آگاهی نوجوانان سوء استفاده کند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با تأکید بر اقدامات تشکل‌های دانش آموزی به شکل مردمی و انقلابی، به لزوم تشکیل جلسات بصیرت‌افزایی برای مدیران علی الخصوص مدیران دوره دوم متوسطه و حضور اولیا در برنامه‌های دانش آموزی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و آرامش خاطر دانش‌آموزان در اولویت آموزش و پرورش استان است، ادامه داد: مدیر و معلمی که بتواند در جبهه تعلیم و تربیت دانش آموزان را با مسجد و معارف آشنا کند و در دامان امن انقلاب حفظ کند مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن ایفا کرده است.

صیادی در پایان ضمن اشاره به جایگاه رفیع مدیران مدارس در تربیت و آموزش آینده سازان کشور خواستار تلاش بیشتر در ارتباط با تحقق جهاد تبیین شد.

انتهای پیام
captcha