دشمن به دنبال تخریب هویت ملی و دستاورهای ایران اسلامی است
کد خبر: 4094721
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

دشمن به دنبال تخریب هویت ملی و دستاورهای ایران اسلامی است

مدیر كل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب هویت ملی و تاریخی و دستاورهای ایران اسلامی است، گفت: از طریق جنگ رسانه‌ای، به دنبال ایجاد شبهه و تردید در افکار عمومی است.

رحیم نریمانی، مدیر كل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی، رحیم نریمانی، مدیر كل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز، چهارم آبان ماه، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان شرقی، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به تاسی از فرهنگ عاشورایی شکل گرفته و همین موضوع، رمز ماندگاری و جاودانی آن در جامعه است، گفت: مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نهادینه کردن این فرهنگ، برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله تولید و نشر کتاب را در حوزه ادبیات پایداری اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی و برخواسته از بطن مردم برای مردم است، افزود: دولت سیزدهم به تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تکریم خانواده شهدا را وظیفه دانسته و جزو راهبردهای اصلی مسئولان است.

نریمانی، با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب هویت ملی و تاریخی و دستاورهای ایران اسلامی است، گفت: از طریق جنگ رسانه‌ای، به دنبال ایجاد شبهه و تردید در افکار عمومی است.

مدیر كل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از از استراتژی ترین شوراهای عالی کشور، شواری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تمامی دستگاه های مسوول در این شورا باید بیش از پیش در این زمینه فعال باشند چرا که روحیه ایثار می تواند موجب انسجام ملی و فکری شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از تكنیك های جنگ نرم دشمن، زیر سؤال بردن گذشته و ارزش‌های انقلاب و فرهنگی است اضافه کرد: اسناد مربوط به شهدا سندهای شفاف و نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در چهل ساله دوم انقلاب می‌تواند برای بسیاری از مشکلات کشور الگو داشته باشد.

انتهای پیام
captcha