جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) حجت را بر ضربه‌زنندگان به امنیت ملی تمام کرد + صوت
کد خبر: 4096073
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی:

جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) حجت را بر ضربه‌زنندگان به امنیت ملی تمام کرد + صوت

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه مسئله امنیت ملی خط قرمز همه نظام‌های سیاسی است، گفت: پس از جنایت تروریستی شاهچراغ دیگر اتمام حجتی برای ضربه‌زنندگان به امنیت ملی وجود ندارد و این دسته شریک خون این شهدای مظلوم و سایر شهدای جریانات اخیر در کنار آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌وگو با ایکنا درباره جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و درس‌ها و پیام‌های این حادثه تلخ گفت: بزرگترین نعمتی که یک ملت می‌تواند از آن بهره‌مند باشد امنیت است و هیچ نعمتی بالاتر از آن برای یک جامعه وجود ندارد. در همه کشورهای دنیا نیز با کسانی که امنیت ملی را مخدوش می‌کنند و راه نفوذ بیگانه را در کشور هموار می‌کنند با شدت، قاطعیت و خشونت برخورد می‌کنند و این یک خشونت مقدس و برخورد عاقلانه است.

وی افزود: زمانی که امنیت ملی کشور تضعیف می‌شود 85 میلیون نفر احساس ناامنی و اضطراب می‌کنند. به نظر می‌رسد نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی با کسانی که امنیت ملی را تضعیف کردند با مدارا رفتار کرده و شاید همین مدارا اتمام حجتی برای افراد فریب‌خورده و غافل بود اما پس از جنایت تروریستی شاهچراغ و شهدای مظلوم این حادثه دیگر اتمام حجتی برای ضربه‌زنندگان به امنیت ملی وجود ندارد و این دسته شریک خون شهدای مظلوم شاهچراغ و سایر شهدای جریانات اخیر در کنار آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

الگوبرداری دشمنان از سیاست معاویه 

حجت‌الاسلام تویسرکانی درباره دروغ‌پراکنی دشمن در خصوص این جنایت و معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل این اتفاق گفت: این شیوه‌های کهنه و قدیمی است. در زمان حکومت امیرالمؤمنین علی(ع)، معاویه جنایت می‌کرد و سربازان معاویه به مردم حمله می‌کردند و آنها را می‌کشتند و اموال آنها را غارت می‌کردند و بعد شایعه می‌کردند این جنایت کار امام علی(ع) و سربازان ایشان است و امروز هم دشمنان ما از همان شیوه معاویه الگوبرداری می‌کنند و اینقدر کار آنها زشت، پلید و خباثت‌آمیز است که جرئت و مردانگی پذیرش این اعمال ضد انسانی را ندارند و این نکته تلخ این ماجراست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: مردم ایران در این مدت کوتاه نشان دادند علیرغم جنجال رسانه‌ای دشمن، زیر بار دروغ‌ها، فریب‌ها و حیله‌های دشمن نمی‌روند و نمونه بارز آن فراخوان‌های رسانه‌های معاند است که یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه نظام و مردم راه انداختند اما از این ملت 85 میلیونی چند نفر به این فراخوان‌ها جواب مثبت دادند و به کف خیابان آمدند؟ در طول این مدت در همه استان‌ها و شهرها حدود 100 هزار نفر در خیابان‌ها بیشتر حضور پیدا نکردند و این نشان از بصیرت و هوشیاری اکثریت ملت ایران دارد.

ایران حقیقی در مقابل ایران مجازی

وی یادآور شد: این در حالی است که تصویری که دشمن در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی از ایران و ایرانی ارائه می‌دهد کاملا متفاوت از فضای واقعی و حقیقت ملت ایران است. یک دانشگاه ممکن است 8000 نفر دانشجو داشته باشد و در کل کشور 3 میلیون دانشجو داریم اما تنها حدود 10 هزار نفر از دانشجویان به فراخوان‌های ضد انقلاب جواب مثبت دادند، هر چند همین مقدار هم برای ما تلخ و ناراحت‌کننده است اما فاصله زیادی میان ارقام وجود دارد در حالی که دشمن در فضای مجازی دشمن به شکلی عمل می‌کند که گویا قاطبه دانشجویان علیه نظام وارد میدان شده‌اند.

تویسرکانی تأکید کرد: ملت ایران از اقشار مختلف همچنان پای ایران، اسلام، انقلاب، نظام و شهدا ایستاده‌اند و ممکن است انتقاد، اعتراض و نارضایتی هم داشته باشند و شاید هم خیلی از اعتراضات درست باشد که در جای خودش باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و ریشه‌یابی شود اما اعتراض و انتقاد کجا و آشوب و اغتشاش کجا.

وی ابراز کرد: دشمن به دنبال از بین بردن امنیت ملی کشور است و الحمدلله شکست خورده اما به شکست خود اعتراف نمی‌کند. وقتی به فضای مجازی می‌رویم و با حجم فراخوان‌ها روبرو می‌شویم وحشت همه وجود انسان را فرا می‌گیرد و گویی تهران به تسخیر آشوبگران درخواهد آمد اما وقتی وارد خیابان‌ها و مراکز مختلف می‌شویم می‌بینیم جریان عادی زندگی برقرار است. در واقع همگان باید متوجه شوند امروز با دو ایران روبرو هستیم؛ ایران دست‌ساخته دشمنان در فضای مجازی و ایران واقعی. مردم در ایران واقعی و حقیقی و مردم آن پای انقلاب، اسلام و کشور ایستاده و لحظه‌ای هم در این دفاع دچار شک و تردید نمی‌شوند.

آسیب‌‌شناسی اتفاقات اخیر

حجت‌الاسلام تویسرکانی درباره آسیب‌شناسی اتفاقات اخیر و ضرورت توجه مسئولان به ارتباط بیشتر با اقشار گسترده‌تر مردم و شنیدن صحبت‌ها و انتقادات آنان گفت: آسیب‌شناسی زخم اخیر بر تن کشور این نکته را یادآور می‌کند اگر مسئولان در طول این سال‌ها به تدابیر، توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش می‌کردند این اتفاقات اصلا نمی‌افتاد. رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند خدا لعنت کند دست‌‌هایی را که دانشگاه را غیر سیاسی کردند. این نشان می‌دهد راهبرد ایشان درباره دانشگا‌ه‌ها، سیاسی بودن و فعال بودن دانشگاه‌ها و جریان داشتن فضای گفت‌وگو در دانشگاه است.

وی ادامه داد:‌ همچنین رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان تأکید کردند به دانشگاه‌ها بروند و با دانشجویان صحبت کنند اما چند بار این اتفاق افتاده است؟ یا رهبر معظم انقلاب چند سال پیش مسئله برپایی کرسی‌های آزاداندیشی را مطرح کردند اما همه دولت‌های گذشته علیرغم همه تفاوت‌ها، در این نقطه مشترک بودند و این کرسی‌ها را در دانشگاه‌ها راه نینداختند و باب گفت‌وگو را در دانشگاه باز نکردند. این زخم‌ها نتیجه همین فاصله‌ها و گفت‌وگو نکردن‌ها است که زمینه سوء استفاده رسانه‌های معاند، سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلبان، منافقین، وهابی‌ها و بهایی‌ها را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه راه اصلاح این وضعیت عمل کردن مسئولان به تدابیر رهبری است، گفت: همین آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با تدبیر رهبری ابتر ماند زیرا دشمن به دنبال کشتار، برادرکشی میان ایرانیان و ناامنی بود اما تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب مانع از بروز این اتفاق شد. در این مدت ما 30 شهید بسیجی داشتیم که دست خالی توسط جماعت آشوبگر و وابسته به بیگانه مسلح به سلاح گرم و سرد مظلومانه به شهادت رسیدند که نمونه بارز آن شهادت مظلومانه شهید آرمان علی‌وردی است. این بسیجی‌ها مظلومانه شهید شدند تا نقشه شوم دشمن عملی نشود.

قانونمندشدن فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با تأکید بر اینکه در مقوله آسیب‌شناسی باید به تدابیر رهبر معظم انقلاب رجوع کرده و آنها را عملیاتی کنیم، گفت: مسئولان باید در زمینه فرهنگ، اقتصاد، سیاست، مسائل دفاعی و امنیتی از دستورات ایشان تبعیت کنند. رهبر معظم انقلاب سال‌هاست از قانونمند شدن فضای مجازی، نه محدودیت فضای مجازی، سخن می‌گویند اما شاهد یک فضای مجازی رها و غیر قابل کنترل هستیم در حالی که هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که فضای مجازی را رها کرده باشد.

کد

وی یادآور شد: در همه جای دنیا دروغ علیه امنیت ملی، ترویج خشونت و نفرت جرم است و هزینه دارد اما در ایران هیچ هزینه‌ای ندارد و برخی از این سلبریتی‌ها به راحتی در این مدت دروغ گفتند و وقتی هم دروغ آنها آشکار شد مردانگی عذرخواهی را هم نداشتند و فاقد شجاعت پذیرش مسئولیت پیام‌ها، توئیت‌ها و استوری‌های دروغین و مزورانه خود ‌بودند. در یک کلام دشمنان انقلاب و رهبری مرد نیستند و به تعبیر امام علی(ع) «اشباه الرجال» هستند.

انتهای پیام
captcha