استکبار در پی نابودی هویت ملی و دینی مردم ایران است
کد خبر: 4096910
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

استکبار در پی نابودی هویت ملی و دینی مردم ایران است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است و آمریکا و هم‌پیمانانش دشمن ایران با امنیت، با ثبات، قوی و ایران دارای الگوی تمدنی اسلامی علوی است.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز ۱۳ آبان‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهرکرد در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رأی مردم شکل گرفت و به الگویی جدید در حکمرانی تبديل شد که مبتنی بر شعار نه شرقی نه غربی است.

عزیزی با تأکید براینکه آمریکا شیطان بزرگ و جنایتکار است، افزود: سوابق جنایات آمریکا بی‌شمار است که نژادپرستی، خون‌بارترین جنگ‌ها، قتل و غارت، تروریسم دولتی، حمله و جنایت علیه سایر ملت‌ها و انجام جنایت در کشورهایی مانند افغانستان، عراق، سوریه و ... تنها بخشی از این جنایات است.

وی با اشاره به جنایات بی‌شماری که آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از گروهک‌های خبیث، حمایت از منافقان کوردل و صدام در شهادت مردم بی‌گناه، وضع شدیدترین تحریم‌ها علیه دولت و ملت ایران، توطئه طبس، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، حمایت از فتنه‌ها و اغتشاشگران، شهادت سردار سلیمانی و... تنها بخشی از این جنایات به شمار می‌آیند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ولی‌فقیه پرچم‌دار توحید و دعوت‌کننده به خدا و پیروی از قرآن است درحالی‌که طاغوت و استکبار جهانی دعوت‌کننده به استکبار هستند، تصریح کرد: در آشوب‌های اخیر سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ساماندهی اراذل و اوباش نقش‌آفرینی کردند و با دروغ‌سازی مرتکب جنایات بزرگی علیه قرآن، بسیج، مقدسات و پرچم ایران اسلامی شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جنایت و حادثه تروریستی رخ داده در حرم حضرت شاهچراغ(ع) فراموش‌نشدنی است، رژیم استکبار جهانی به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است و آمریکا و هم‌پیمانانش دشمن ایران با امنیت، با ثبات، قوی و ایران دارای الگوی تمدنی اسلامی علوی است. چرا که می‌داند نتیجه آن اضمحلال غرب است.

وی با بیان اینکه آمریکا خون‌آشام و رژیم صهیونیستی کودک‌کش نابود خواهند شد، تصریح کرد: نابودی استکبار جهانی حتمی است چرا که این وعده الهی است و آینده از آن ایران اسلامی خواهد بود. امروز نیز جمهوری اسلامی ایران با بهترین و ممتازترین موقعیت جغرافیایی و منابع بی‌شمار خدادادی به پرچم‌دار برابری و برادری تبدیل شده است.

عزیزی یادآور شد: در سال جاری پیش‌بینی شده است خدماتی همچون افزایش حقوق کارکنان و رتبه‌بندی معلمان، ایجاد شغل، محرومیت‌زدایی و... در اختیار مردم قرار داده شود و با بهره‌گیری از جوانان دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰ آینده روشنی برای کشور ساخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رمز پیروزی همیشگی پیروی از ولی‌فقیه است، بیان کرد: مردم ایران و به ویژه جوانان همواره با هوشمندی، عقلانیت، صبر و استقامت به مبارزه با ظلم برخواسته‌اند و درنتیجه ایران قوی که کوهی استوار است روز به روز مقتدرتر و پرچم آن برافراشته‌تر می‌شود.

انتهای پیام
captcha