دشمنان عاجزانه برای مشکلات ما نسخه‌پیچی می‌کنند
کد خبر: 4096991
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

دشمنان عاجزانه برای مشکلات ما نسخه‌پیچی می‌کنند

امام جمعه بیله سوار گفت: خود آمریکا و دولت‌های غربی در داخل خودشان بر سر حل مسائل و مشکلات خود عاجز مانده‌اند حالا چه شده است که کاسه داغ‌تر از آش شده و برای مشکلات ما نسخه پیچی می‌کنند.

جابر عزیزی امام جمعه بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، ۱۳ آبان‌ماه، در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسان باید در طول حیات، از خود این این سه سوال را بپرسد که از کجا آمده در کجا قرار گرفته و به کجا خواهد رفت‌ و اگر به این سه سوال اساسی پاسخ دهد هم در این دنیا و هم در آخرت به سعادت ابدی خواهد رسید و رستگار خواهد شد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و باصلابت اقشار مختلف مردم بویژه دانش‌آموزان این منطقه در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان گفت: برخلاف پیش بینی دشمنان و در راس آن آمریکا و مزدوران وابسته به آن در خصوص کم رونق دادن این راهپیمایی، مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور باصلابت و پرشور خود بار دیگر برگ دیگری از حماسه آفرینی‌های خود را در تاریخ این این کهن دیار ثبت نموده و برای همیشه پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

عزیزی ادامه داد: امروز مردم با حضور خود به دنیا این پیام مهم را مخابره کردند که آمریکا و تمامی مزدوران وابسته به آنان، هیچ غلطی نمی توانند بکنند و مردم را از نظام و انقلاب و شهدا جدا کنند و بر اراده استوار آنان کوچکترین تاثیری بگذارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در خصوص فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» افزود: ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم برای اینکه اینان جنایتکارانی هستند که در طول تاریخ و در کشورهای مختلف بویژه منطقه خاورمیانه هر زمانی وارد شدند دستانشان به خون مردم بیگناه و مظلوم منطقه آغشته شد و با خود ناامنی به منطقه آ‌وردند و باید یک روزی در قبال جنایت های بی‌رحمانه خود به تمام دنیا پاسخگو باشند.

وی افزود: خود آمریکا و دولت‌های غربی در داخل خودشان بر سر حل مسائل و مشکلات خود عاجز مانده‌اند حالا چه شده است که کاسه داغ‌تر از آش شده و برای مشکلات ما نسخه پیچی می‌کنند.

عزیزی افزود: اگر در کشور ما کمبودها و کاستی هایی هم باشد با دستان مسئولان جهادی و انقلابی خودمان حل خواهد شد. که جا دارد از همین تریبون تذکر جدی هم به مسئولان ناکارآمد بدهم و آن اینکه نظام جمهوری اسلامی جای مسئولان ناکارآمد نیست و باید سریعا مسئولان ناکارآمد جای خود را به نیروهای انقلابی و جهادی بدهند و بیشتر از این با ناکارآمدی خود،برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان با تشریح بیانات حکیمانه و راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانش آموزان سراسر کشور افزود: نقطه مرکزی بیانات معظم له در این دیدار، عدم تکرار خطاهای گذشته و مهم‌ترین شاخص جبران خطاها، کنار گذاشتن مسئولان ناکارآمد است که حلقه مفقوده کشور در زمان کنونی است.

انتهای پیام
captcha