مسئولان ناکارآمد، تهدیدی برای مشروعیت نظام هستند
کد خبر: 4098691
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

مسئولان ناکارآمد، تهدیدی برای مشروعیت نظام هستند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه مسئولان ناکارآمد، تهدیدی برای مشروعیت نظام هستند گفت: نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و جمهوری اسلامی ایران موثرترین بازیگر در این نظم نوین جهانی که دشمن از قدرت گیری و تاثیر گذاری آن در جهان هراسان است.

جابر عزیزی امام جمعه بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، ۲۰ آبان‌ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این منطقه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا نخستین و مهمترین عامل رسیدن انسان به رستگاری و سعادت دنیوی و اخروی است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به تغییر موازنه قدرت در جهان افزود: نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و جمهوری اسلامی ایران موثرترین بازیگر در این نظم نوین جهانی که دشمن از قدرت گیری و تاثیر گذاری آن در جهان هراسان است.

وی ادامه داد: آمریکا همواره با پروژه های مختلف از جمله پایان تاریخ،دهکده جهانی و راهبرد امنیت ملی آمریکا در قرن ۲۱ همواره سعی داشته تنها بازیگر تصمیم ساز برای دنیا باشد اما اکنون تغییر و تحولات دنیا چیز دیگری را به مردم دنیا مخابره میکند و آن اینکه هژمونی قدرت آمریکا در حال فروپاشی است.

امام جمعه بیله سوار ادامه داد: اغتشاشات اخیر که در کشور رخ داد به خوبی عیان نمود که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از قدرت یافتن ایران و تاثیر گذاری آن در معادلات جهانی چقدر هراسان هستند که حاضرند اینقدر برای تضعیف آن هزینه های گزافی را تقبل نمایند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه تصریح کرد: بحول و قوه الهی ما در گفتمان بیرونی"با گفتمان مقاومت" موفقیت های چشمگیری را کسب کرده ایم اما آنچه که دل مردمان ما می آزارد برخی مسئولان ناکارآمد هستند که با عملکرد ناصواب خود برای نظام و انقلاب هزینه می تراشند.

وی ادامه داد: از سپاه مقتدر بی حد و اندازه سپاسگزاریم که اخیرا با آزمایش موشک های قاره پیما نشان داد که ایران قوی همواره در قدرت دفاعی و نظامی جزء اولین های جهانی است و این باید الگویی باشد برای مسئولان که برای خدمت به مردم و رونق تولید و اشتغال شبانه روز نشناسند.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی، خواستار ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان بویژه نسل جدید منطقه شد.

انتهای پیام
captcha