تحقق آزادی ۳۵۰ زندانی مالی در اردبیل
کد خبر: 4106107
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

تحقق آزادی ۳۵۰ زندانی مالی در اردبیل

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل گفت: تلاش و مساعدت خیران در راستای کمک به آزادسازی زندانیان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه در طول سال توانسته‌ایم آزادی ۳۵۰ زندانی مالی را با محکومیت ۸۰ میلیارد تومانی رقم بزنیم.

یوسف خدادادی معاون دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف خدادادی، نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل، ۲۰ آذرماه، در مراسم آزادسازی زندانیان اردبیل اظهار کرد: با تلاش‌های به عمل آمده نسبت به بررسی‌های لازم و تصویب هیئت امنای ستاد دیه استان و مساعدت‌های به عمل آمده زمینه آزادی ۱۶ زندانی در اردبیل فراهم شد و در این زمینه کمک خیران و ستاد دیه استان جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

وی بیان کرد:‌ تلاش و مساعدت خیران در راستای کمک به آزادسازی زندانیان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه در طول سال توانسته‌ایم آزادی ۳۵۰ زندانی مالی را با محکومیت ۸۰ میلیارد تومانی رقم بزنیم که این موضوع در حال حاضر برای ما حائز اهمیت بسیار بوده و تلاش و جدیت جامه عمل پوشی به اهداف مورد نظر است.

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل گفت: آثار منفی زندان بر خود زندانیان، خانواده‌های آن‌ها و جامعه تاثیرگذار است بنابراین باید با کمک این ستاد در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی اقدامات لازم انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

خدادادی خاطر نشان کرد: از ظرفیت خیران و نیکوکاران در استان اردبیل می‌توان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بهره‌گیری کرد که امید می‌رود اقدامات انجام یافته در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر برای بهبود استان در تمامی حوزه‌ها رهنمون شود.

انتهای پیام
captcha