تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مادران دو شهید + عکس
کد خبر: 4112583
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مادران دو شهید + عکس

استاندار آذربایجان شرقی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تجلیل از مادران و همسران شهدا با دو مادر بزرگوار سه‌شهیده در تبریز دیدار کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز، 16 دیماه، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تجلیل از مادران و همسران شهدا با دو مادر بزرگوار سه‌شهیده در تبریز دیدار کرد.

 وی با حضور در منزل شهیدان آذرآبادی حق، با مادر فداکار این سه شهید دوران دفاع مقدس دیدار و از صبر و استقامت ایشان در راه اسلام و انقلاب تجلیل کرد.

استاندارآذربایجان شرقی، همچنین در منزل شهیدان میرمحمدی حضور یافت و ضمن دیدار صمیمانه با مادر بزرگوار این شهیدان، از ایثار و فداکاری ایشان قدردانی کرد.

گفتنی است استان آذربایجان شرقی از مناطق پیشرو در جهاد و شهادت است که حدود ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و حفاظت از کشور کرده است و در این میان ۷ مادر دارای ۳ شهید و ۲۷۶ مادر دارای ۲ شهید هستند.

تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مادران دو شهید + عکستجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مادران دو شهید + عکستجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مادران دو شهید + عکستجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مادران دو شهید + عکس

انتهای پیام
captcha