مادران شهدا، مصداق بارز عاقبت بخیری هستند
کد خبر: 4112587
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
استاندار آذربایجان‌شرقی:

مادران شهدا، مصداق بارز عاقبت بخیری هستند

استاندار آذربایجان شرقی مادران شهدا را مصادیق بارز عاقبت بخیری و سعادت معرفی و دعای خیرشان را راهگشای جامعه اسلامی معرفی کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز، 16 دیماه، در ویژه برنامه «مادران شهدا، یاوران ام البنین» مادران شهدا را مصادیق بارز عاقبت بخیری و سعادت معرفی و دعای خیرشان را راهگشای جامعه اسلامی معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نظام ما در همه برهه‌ها مدیون و مرهون شهدای گرانقدر خود است که توانسته‌اند به آن مفهوم و اعتباری یگانه بخشند.

خرم، افزود: در این میان مادران شهدا که در تربیت آن نسل بی مانند اسوه‌هایی از صبوری و شکیبایی بودند، برای همه ما جایگاهی بی مثالند و احترام و جایگاه آنها برای ما همیشه بالنده و ارجمند است.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت اقدام صورت گرفته برای تکریم شهدا اظهار کرد: امیدواریم که دعای خیر مادران شهدا از ما دریغ نشود و ما نیز در راه استمرار خون شهدا و تلاش برای به اعتلا رساندن جایگاه یگانه آنها غافل نباشیم.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری همایش ام البنین که به دیدار و توفیق حضور در محفل مادران شهدا منجر شد خاطرنشان کرد: سیره خانواده شهدا برای همه نسلها درس آموز است و همه می توانند از این مکتب فیض ببرند.

انتهای پیام
captcha