انقلاب اسلامی با زور اسلحه به پیروزی نرسید + فیلم
کد خبر: 4121077
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
شهریاری:

انقلاب اسلامی با زور اسلحه به پیروزی نرسید + فیلم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب با زور اسلحه پیروز نشد، گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ایدئولوژیک فرهنگی بود.

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: انقلاب ما با زور اسلحه پیروز نشد، بلکه یک انقلاب ایدئولوژیک فرهنگی اتفاق افتاد و تمام اقشار جامعه در این انقلاب تأثیرگذار بودند.

وی ادامه داد: انقلاب ما به قشر خاصی مربوط نبود و همه ملت پای کار آمدند و گوش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

شهریاری با اشاره به اینکه 22 بهمن امسال وارد چهل‌وپنجمین سال پیروزی انقلاب می‌شویم، بیان کرد: قطعاً به آن اهدافی که مدنظر حضرت امام خمینی(ره) بوده و مقام معظم رهبری نیز آن را دنبال می‌کند، نرسیده‌ایم، بدان علت که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما موجب شدند 8 سال با تمام دنیا بجنگیم و از مملکت‌ دفاع کنیم. در کنار آن خرابی‌های بسیاری که بر جای گذاشت، بیش از 230 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز نیز تقدیم نظام و انقلاب کردیم.

وی تأکید کرد: به علت پایمردی ملت غیور ایران و ایثار و فداکاری ایشان، یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را پس از قرن‌ها از دست نداده‌ایم.

انتهای پیام
captcha