امریکا حتی یک پیروزی هم در توطئه‌هایش علیه ایران کسب نکرد
کد خبر: 4127918
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
جانشین فرمانده کل سپاه:

امریکا حتی یک پیروزی هم در توطئه‌هایش علیه ایران کسب نکرد

سردار علی فدوی با بیان اینکه جبهه متحد باطل طی ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک بار هم طعم پیروزی در جبهه جمهوری اسلامی ایران را نچشیده‌اند، گفت: طی این سال‌ها آمریکا و متحدانش توطئه‌های بسیاری انجام داده و هرکاری توانستند انجام دادند، اما حتی یک پیروزی نداشتند که اگر داشتند گوش دنیا را کر می‌کردند.

دریادار فدوی، جلنشین فرمانده کل سپاه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 22 اسفندماه، در مراسم سالگرد شهادت پاسدار شهید مهدی باکری و شهدای عملیات‌های بدر و خیبر در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، با اشاره به ثبت بیش از ۱۰۰ هزار وصیت‌نامه‌ شهدا و با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید ملاک عمل ما هستند، گفت: نمی‌توان وصیت‌نامه‌ای یافت که تکالیف الهی و اصول اسلام در آن ذکر نشده باشد و همه رزمندگان کار خود را برای خدا و در راه خدا مطرح کرده‌ و به پیروی از احکام الهی، پیروی از امام و حجاب وصیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه متحد باطل، شیطان بزرگ و حامیانش، یک بار هم طعم پیروزی در جبهه جمهوری اسلامی ایران را نچشیده‌اند، اظهار کرد: این ملت همواره به تکالیفی که خداوند مقرر فرموده، عمل کرده‌‌ و به همین دلیل بهترین نتایج تا امروز برای انقلاب رقم خورده است.

فدوی ادامه داد: تکالیف نخستین دهه انقلاب با جنگ و جان دادن همراه شد لذا ملت ایران پای کار آمدند و وعده خداوند نیز محقق شد. وعده‌های الهی در صورتی محقق می‌شود که بندگان خدا به تکالیف خود عمل کرده و مسلم‌ترین و قطعی‌ترین نمونه آن نیز شهدا هستند که تکالیف خود را به‌طور کامل عمل کرده و به خداوند پیوستند.

وی با اشاره به اینکه معامله خدا با بندگانش به میزان رابطه قلبی بندگانش با او متفاوت است، افزود: بسیاری از شهدا در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به این مرتبه رسیدند و این امر در هر منطقه متفاوت بود و اتصال رزمندگان به خداوند و شهدای کربلا جلوه خاصی به ایشان داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اتصال به خداوند باعث شده تا شهدای کربلا هر سال جلوه خاصی یافته و طی سالیان سال‌ها یاد و خاطرشان کم فروغ نشود، تصریح کرد: اتصال قلبی رزمندگان به شهدای کربلا نیز به ایشان جلوه خاصی داده و به همین دلیل، یاد آنها همواره جلوه‌گر و اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه غیر از دو مقطع زندگی پیامبر گرامی(ص) و زندگی امیرالمومنین(ع) که دشمنان اسلام قوی‌تر و متحدتر از امروز بودند، مقطعی همانند ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دشمنی دشمنان پیدا نمی‌شود، افزود: طی این سال‌ها آمریکا و متحدانش توطئه‌های بسیاری انجام داده و هرکاری توانستند انجام دادند، اما حتی یک پیروزی نداشتند که اگر داشتند گوش دنیا را کر می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه طی ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی در تقابل جبهه حق و باطل، پیروزی از آن جبهه حق جمهوری اسلامی ایران بوده است،  اظهار کرد: ما ملکف به انجام تکلیف هستیم و این خداوند متعال است که نتیجه را مشخص می‌کند، چنانچه طی این سال‌ها نیز بهترین‌ نتایج را به ارمغان آورده و شهدا نیز بر نوک این قله بلند قرار دارند که تکالیف را در حد اعلا به اتمام رساندند.

فدوی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی سربلند و سرافراز ایستاده و حرکتی با شتاب و رو به جلو دارد، اظهار کرد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با به‌کارگیری توطئه‌های مختلف تلاش کردند تا این مسیر را با شکست مواجه کنند، اما خود شکست خوردند و در خباثت‌های اخیر نیز متوسل به ابزار مجازی که خود ساخته بودند، شدند و خیال می‌کردند موفق خواهند شد، بر این اساس بسیار واضح پای کار آمده و بازهم اشتباه محاسباتی را برای بار چندم تکرار کردند.

فدوی، به اشاره به حدیثی در مورد فتنه‌های آخرالزمان، یادآور شد: در این فتنه‌ها سره از ناسره شناخته می‌شود، چنانچه کسانی که ۴۴ سال از قبل انقلاب بهره برده بودند، خود را در این فتنه‌ها لو دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه، با تأکید بر اینکه بعد از آن‌ همه خباثت و غوغای چشم و گوش پر کن فضای مجازی، صبح روز ۲۲ بهمن شاهد صحنه باشکوهی بودیم، افزود: در این پمپاژ رسانه‌ای هیچ کلمه‌ای بر قلب مردم ایران اثر نکرد و حضوری بی نظیر رقم خورد که قابل قیاس با گذشته نبود.

وی با اشاره به تداوم نبرد بین جبهه حق و باطل، یادآور شد: نزدیک ۴۰ سال است که شهدایی چون شهید باکری به شهادت رسیدند و در حالی که جمسشان حاضر نیست، اما خودشان حضور داشته و منشأ اثر می‌شوند؛ چنانچه بسیاری از جوانان سر بزنگاه به یاد یک شهید افتاده و تصمیم درست را لحاظ می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به وعده پیروزی حزب الله در قرآن کریم، اظهار کرد: کسانی که اشتباه محاسباتی فاحش کردند باید درس عبرت بگیرند، چراکه دشمنان هیچگاه دست از دشمنی برنمی‌دارند تا اینکه به قله برسیم و هنوز تا رسیدن به قله راه‌هایی پیش رو داشته و در برخی موارد مشکلات اقتصادی و... داریم؛ قطعاً اگر در عمل به تکالیف پای کار باشیم بهترین‌ها از سوی خداوند متعال رقم خواهد خورد.

فدوی با تأکید بر اینکه ملت ایران در دهه اول انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ فرهنگی، اقتصادی، رسانه‌ای و مهم‌تر از همه در جنگ تحمیلی پای کار آمده و به تکالیف خود عمل کردند، گفت: هشت سال دفاع مقدس به خاطر عظمتش بسیار برجسته‌تر از سایر عرصه‌ها بوده، در حالی که آن زمان هم جنگ‌ اقتصادی و نرم وجود داشت که در آن شرایط به تکالیف خود عمل کرده و بهترین نتایج را دریافتیم، امروز هم باید در راستای انجام تکالیف خود پای کار باشیم تا بهترین نتایج محقق شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه سخنانش به اهمیت رعایت حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: حجاب حکم صریح خداوند است و آیاتی در قرآن کریم به صراحت به موضوع حجاب پرداخته‌اند و اگر کسی به مخالفت با حکم خدا پرداخت، باید بداند که نتیجه این کار شکست است.

انتهای پیام
captcha