توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اهر
کد خبر: 4132606
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اهرسرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح کمک مومنانه به نیازمندان، 4 هزار بسته معیشتی در این شهرستان تهیه و در طول ماه مبارک رمضان در ۲ مرحله توسط پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات بین افراد نیازمند و محرومین با رعایت کرامت و عزت نفس تمامی همشهریان توزیع خواهد شد.

وی افزود: این کمک‌ها شامل «برنج، روغن نباتی، مرغ، رب گوجه فرنگی، خرما، حبوبات» که ارزش هر بسته از کمک معیشتی ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال است که توسط حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع می‌شود.

سیفی افزود: در ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان اهر در یک اقدام بی‌نظیر در تمام مساجد این شهرستان ۷۰۰۰ پرس غذای گرم تهیه و در شب های قدر بین معتکفین توزیع خواهد شد.

وی در ادامه از آحاد مردم نوعدوست و خیرین شهرستان اهر خواست در ادامه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با سپاه و بسیج همکاری کنند تا در مناسبت‌های آینده نیز بتوانیم بسته‌های معیشتی بیشتری بین نیازمندان واقعی این شهرستان توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha