درخواست سازمان‌های مالزیایی از جامعه بین‌المللی برای همبستگی با آرمان فلسطین
کد خبر: 4134382
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

درخواست سازمان‌های مالزیایی از جامعه بین‌المللی برای همبستگی با آرمان فلسطین

تعدادی از سازمان‌های اسلامی در مالزی از جامعه بین‌الملل خواستند تا نسبت به تحولات جاری در فلسطین اشغالی واکنش نشان داده و همبستگی خود را با فلسطینیان اعلام کنند.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه برناما، جنبش جوانان مسلمان مالزی از جامعه جهانی خواست چشمان خود را باز کرده و همبستگی خود را با فلسطینی‌هایی نشان دهد که در مسجدالاقصی مورد سرکوب اشغالگران صهیونیست قرار دارند.

محمد فیصل بن عبدالعزیز، رئیس این جنبش در بیانیه‌ای از رهبران جهان به ویژه کشورهای اسلامی خواست با اعمال فشار سیاسی، وحدت خود را نشان دهند تا از این طریق اقدامات خشونت‌آمیز به طور کامل متوقف شود.

در همین راستا، احمد عزام عبدالرحمن، رئیس اتحادیه توسعه هوش انسانی مالزی از ملت اسلامی و جامعه جهانی که عدالت‌خواه هستند، خواست تا به پاخاسته و از حقوق بشر، آبرو و جوانمردی فلسطینیانی دفاع کنند که به صورت مسالمت‌آمیز عبادت می‌کنند و همچنین به مقدسات قدس شریف احترام می‌گذارند.

وی افزود: همه کشورهای عربی و اسلامی باید هرگونه روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر اسرائیل را که حرمت مسجدالاقصی و ماه مبارک رمضان را هتک حرمت می‌کند، متوقف کنند.

عبدالرحمن در بیانیه‌ای تأکید کرد: ما باید به طور کامل از تلاش‌های انجام شده برای تحریم رژیم صهیونیستی و محصولات آن به عنوان وسیله‌ای برای پایان دادن به خشونت این رژیم و رفع تبعیض نژادی در فلسطین حمایت کنیم.

انتهای پیام
captcha