مجتمع رسانه‌ای در تبریز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4134728
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
شهردار تبریز:

مجتمع رسانه‌ای در تبریز راه‌اندازی می‌شود

یعقوب هوشیار با بیان اینکه راه‌اندازی مجتمع رسانه‌ای در بودجه امسال توسط شورا تصویب شده است، گفت: با بررسی وضعیت شهر شاهد هستیم که با ایده‌آل‌ها فاصله داشته و باید به آنها برسیم.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه،27 فروردین‌ماه، در نشست هم اندیشی با مدیران اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه راه‌اندازی مجتمع رسانه‌ای در بودجه امسال توسط شورا تصویب شده است، گفت: با بررسی وضعیت شهر شاهدیم که با ایده آل‌ها فاصله داریم و باید به آنها برسیم.

وی با اشاره به اینکه مایل به انتقاد شدن از سوی رسانه‌ها هستم، گفت: طی این مدت به‌عنوان شهردار تبریز حتی یک مورد از رسانه‌ها شکایت نکردم.

هوشیار در ادامه با تأکید بر اینکه بحث سلامت شهروندان برای شهرداری اهمیت دارد، اظهار کرد: هرچند از ایده آل سرانه فضای سبز شهر فاصله داریم اما تلاش می‌کنیم در زمینه سلامتی شهروندان گام‌های مثبتی برداریم، در این راستا برای نخستین بار ۵۰ هزار تن نمک‌پاشی در فصل زمستان در سطح شهر برای حفظ سلامتی شهروندان حذف شد.

شهردار تبریز، با بیان اینکه برای نخستین بار هزینه‌های جاری شهرداری به زیر ۲۵ درصد رسیده و در نظر داریم آن‌را به زیر ۲۰ درصد برسانیم، گفت: در خصوص انعطاف بودجه، تلاش کردیم تا در حوزه‌های مختلف فعالیت کنیم ولی در سال‌جاری برای نخستین بار در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیوست بودجه‌ای ارائه دادیم و برنامه‌ها به‌صورت هفتگی تدوین شده است.

وی همچنین در خصوص زیباسازی شهری نیز گفت: طی پنج سال گذشته سرمایه‌گذاری چندانی در حوزه زیباسازی صورت نگرفته که یکی از دلایل عمده آن ادغام سازمان زیباسازی در سازمان سیما منظر بوده است.

هوشیار، در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهرداری نیز اظهار کرد: از زمان تحویل شهرداری، ۷۷ پروژه نیمه تمام که متولی آنها بخش خصوصی بوده در تبریز وجود داشت که ادامه فعالیت عمرانی آنها را از سال گذشته شروع شده و مشکلات تعدادی از آنها رفع شده که امیدواریم اغلب این پروژه‌ها امسال تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام
captcha