دشمنان از پیشرفت جوانان ایرانی عصبانی است
کد خبر: 4135639
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
امام جمعه اهر:

دشمنان از پیشرفت جوانان ایرانی عصبانی است

امام جمعه اهر گفت: دشمنان نظام و انقلاب از درخشش، موفقیت و پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی در جهان عصبانی است.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، امروز، 31 فروردین ماه، در مراسم جشن بزرگ روزه اولی‌ها در اهر، گفت: دشمنان نظام انقلاب از پیشرفت‌های چشمگیر جوانان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطوح مختلف ملی و بین المللی بسیار ناراحت و خشمگین است و با هر روش و توطئه‌ای می خواهد جوانان ما را از انقلاب و نظام جدا کنند، غافل از اینکه جوانان ایران اسلامی هوشیار و آگاه هستند و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

وی افزود: حضور پرشور و حماسی جوانان کشور در لیالی قدر، روز جهانی قدس، عبادت، نماز و حضور در محافل قرآنی با زبان روزه حاکی از غیرت بالای دینی جوانان و اینکه این جوانان در مکتب قرآن و اهل بیت تربیت یافته‌اند و بر استمرار و پایداری انقلاب اسلامی ایستاده و پافشاری می کنند.

حاجی زاده، ضمن تأکید به فرمایش مقام معظم رهبری در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب خصوصاً از طرف جوانان کشور افزود: خوشبختانه هم اکنون شاهد شکل گیری و عمل به این بیانه در کشور هستیم و امیدواریم همه مردم و جوانان در جهت رشد و بالندگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری کوشا باشند.

امام جمعه اهر، در ادامه از مسائل مهم زندگی را قدردانی از دوران جوانی و تندرستی برشمرد و گفت: در متون دینی، قرآن و فرمایشات اهل بیت به قدرشناسی از دوران جوانی و تندرستی مطالب زیادی بیان شده است، لذا از این فصل بسیار حیاتی و مهم عمر که جوانی است باید از نظر علمی، معنوی و انس با قرآن بهره های کافی را ببریم و در زندگی به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه تمرین بندگی خداست افزود: مسئله نماز و روزه گرفتن منافع و قواعدی دارد که در مجموع به آن زیست عفیفانه «زندگی با عفت و پاکدامنی» نیز می گویند که به وسیله آن به خیر و برکت دنیا می رسیم و جوانان امروز باید به این زیست عفیفانه بیشتر سوق پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha