دوره تربیت مربی حفظ قرآن کودک و نوجوان برگزار می‌شود
کد خبر: 4136507
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

دوره تربیت مربی حفظ قرآن کودک و نوجوان برگزار می‌شود

دوره آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن کودک و نوجوان به صورت غیر حضوری از سوی مؤسسه همیار قرآن قم برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی حفظ کودک و نوجوانحجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت همیار قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی حفظ قرآن کودک و نوجوان به صورت غیر حضوری ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند بالای 18 سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تسلط بر تجوید سطح یک و حفظ جزء سی‌ام قرآن از جمله پیش‌نیاز حضور در این دوره است، بیان کرد: چرایی حفظ قرآن، پیش‌نیازها برای آغاز حفظ قرآن، رفتارشناسی کودک و نوجوان، اصول عمومی و اختصاصی کلاسداری، فنون تدریس مجازی، آموزش مهارت‌های مربی (اوریگامی، معما، داستان، بازی‌ها و...) و شیوه‌های جذاب‌سازی کلاس‌های کودک و نوجوان از جمله سرفصل‌های این دوره است.

نجفی اضافه کرد: این دوره پس از تکمیل ظرفیت از طریق اپلیکیشن قرار یا اسکای‌روم برگزار می‌شود. واجدین شرایط برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق پیا‌م‌رسان ایتا با آی دی  hamyarquran در ارتباط باشند یا با شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، در پایان دوره بنا بر درخواست متقاضیان و پس از کسب نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha