دشمنان سعی در بی‌اهمیت نشان دادن دستاوردهای انقلاب دارند
کد خبر: 4137706
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

دشمنان سعی در بی‌اهمیت نشان دادن دستاوردهای انقلاب دارند

معاون تعلیم و تربیت سپاه عاشورا، بر ضرورت مقابله همه جانبه ملت ایران در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان نظام تأکید کرد و گفت: دشمنان با همه توان رسانه‌ای سعی در ناامیدی و بی‌اهمیت نشان دادن دستاوردهای نظام و انقلاب دارند که باید ملت در برابر خنثی‌سازی امپراطوری رسانه‌ای دشمنان به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.

جلسه توجیهی، سپاه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، معاون تعلیم و تربیت سپاه عاشورا، امروز، 11 اردیبهشت‌ماه، در جلسه توجیهی برنامه‌های تعلیم و تربیت و سند اعتلای بسیج برای مربیان طرح‌های تربیتی، مدیران تعلیم و تربیت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه اهر، بر ضرورت مقابله همه جانبه ملت ایران در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان نظام اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: دشمنان با همه توان رسانه‌ای سعی در ناامیدی و بی‌اهمیت نشان دادن دستاوردهای نظام و انقلاب دارند که باید ملت ایران در برابر خنثی‌سازی امپراطوری رسانه‌ای دشمنان به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.

وی همچنین مراقبت از انقلاب و دین را از دیگر وظایف اصلی ملت ایران برشمرد و افزود: مراقبت از انقلاب و دین جزو آرمان‌ها و اهداف اصلی شهدا بوده و امروز این وظیفه برعهده ما گذاشته شده است تا ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

تقی‌زاده، در ادامه به بحث جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: باید همه با هوشیاری و آگاهی کامل از مرزهای دین و انقلاب دفاع کنیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه عاشورا، همچنین ضمن تأکید بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مراقبت از دین و انقلاب، افزود: ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان و انتقال ارزش‌ها، مفاهیم، آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب به نسل‌های آینده جزو وظایف اصلی مسئولان است.

وی در ادامه به گرامیداشت هفته معلم و شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری نیز اشاره کرد و گفت: شهید مطهری یک فیلسوف، عالم، مبارز، دانشمند و متفکر زمان خود و مسلط به علوم اسلامی بود که آثار و برکات فراوانی برای آیندگان به یادگار گذاشته است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه عاشورا، به جایگاه معلمان و مربیان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: هیچ ثواب و ارزشی برتر از تعلیم و تربیت نیست و در دین مبین اسلام همواره بر فراگیری علم و دانش سفارش شده است و نقش معلمان و مربیان در این میان بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه جایگاه معلم در جامعه را روشنگری و چراغ راه زندگی برشمرد و گفت: برای اینکه در سنگر تعلیم و تربیت اسباب خیر و برکت برای دیگران شویم باید اول خودمان را تربیت و سپس دیگران را تعلیم و تربیت دهیم.

تقی‌زاده در پایان از خصوصیات و ویژگی‌های بارز شهید مطهری را داشتن وضوع در کار، عالم به علم روز، داشتن اخلاق و رفتار نیک، شجاعت، خدا ترس، احترام به والدین، توجه به فرایض دینی در درون خانواده، علاقه به قرائت قرآن و اقامه نماز ذکر کرد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی بهره‌مند شویم.

وی به مقام والای معلمان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: زندگی و سیره شهید مطهری الگوی علمی و عملی است که باید مورد توجه معلمان و جوانان جامعه قرار گیرد.

سیفی، شهید مطهری را معلم تمام عیار و متفکر عصر مطرح کرد و همگان را به مطالعه کتاب‌ها و یادداشت‌های این شهید والامقام که چراغ راه زندگی انسان‌هاست توصیه کرد.

فرمانده سپاه اهر گفت: در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم این هفته توسط سپاه و بسیج برنامه‌های متعددی از جمله نشست‌های بصیرتی و تربیتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از فعالان عقیدتی در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha