جوانان حافظان جایگاه تاریخی تبریز هستند
کد خبر: 4139673
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
استاندار آذربایجان‌شرقی:

جوانان حافظان جایگاه تاریخی تبریز هستند

عابدین خرم با اشاره به اثرگذاری شهر تبریز در طول تاریخ ایران، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تبریز و آذربایجان طی ۵۰۰ سال گذشته مرکز تحولات تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در ایران و حتی در سطح منطقه بوده است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 19 اردیبهشت‌ماه، در همایش ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن‌ساز هلال‌احمر استان، با اشاره به اثرگذاری شهر تبریز در طول تاریخ ایران، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تبریز و آذربایجان طی ۵۰۰ سال گذشته مرکز تحولات تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در ایران و حتی در سطح منطقه بوده است.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه و همچنین حضور پرشور جوانان، اظهار کرد: امروز جوانان این دیار گردهم آمدند تا بار دیگر تمدن‌سازی خود را در طول تاریخ تکرار کنند.

خرم، با اشاره به اثرگذاری تاریخی تبریز در عرصه‌های مختلف، افزود: پاسداری و نگهداری از این جایگاه به واسطه حضور جوانان در تمامی صحنه‌ها محقق می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در حال تجربه‌ یک تحول ساختاری، سازمانی و ارتقای قدرت بسیج کنندگی است، ادامه داد: این حرکتی که شروع شده، نشانگر وجود جوانان جریان ساز به‌ویژه در عرصه امداد و نجات است.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال و نیم گذشته شاهد حوادثی چون زلزله خوی و همچنین وقوع زلزله در کشور ترکیه بودیم، افزود: نیروهای توانمند و آموزش‌دیده هلال احمر ایران با انگیزه انقلابی و ایرانی در این رابطه به کمک شتافته و در اولین ساعات حادثه در مناطق حضور یافتند و خوش درخشیدند.

انتهای پیام
captcha