اشاعه فرهنگ رضوی اهر را به شهر امام رضایی(ع) تبدیل می‌کند
کد خبر: 4143245
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
امام جمعه اهر:

اشاعه فرهنگ رضوی اهر را به شهر امام رضایی(ع) تبدیل می‌کند

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، با بیان اینکه مردم منطقه ارسباران و شهرستان اهر مردم ولایتمدار و انقلابی هستند، گفت: مردم این منطقه ایمانی راسخ و قوی دارند و اگر بتوانیم فرهنگ رضوی را بیشتر اشاعه دهیم این شهر به شهر امام رضایی(ع) تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

​به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، سوم خردادماه، در مراسم استقبال از خادمان و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: مردم منطقه ارسباران و شهرستان اهر مردم ولایتمدار و انقلابی هستند که ایمانی راسخ و قوی دارند و اگر بتوانیم فرهنگ رضوی را در شهر بیشتر اشاعه دهیم این شهر به شهر امام رضایی(ع) تبدیل خواهد شد.

وی کانون آستان قدس رضوی اهر را یکی از فعال‌ترین کانون‌ها در امر خدمت‌رسانی به مردم محروم، اشاعه فرهنگ رضوی، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برشمرد و گفت: منطقه ارسباران به مرکزیت اهر ۱۲۰۰ شهید در طول دفاع مقدس به انقلاب تقدیم کرده است که از این جهت به‌عنوان منطقه شهید پرور معروف است.

حاجی‌زاده مردم شهرستان اهر را مردمانی ولایی، انقلابی و محب انقلاب و اهل بیت(ع) برشمرد و افزود: این مردم ولایتمدار همیشه دین خود را به انقلاب تقدیم کرده است. 

امام جمعه اهر، ایمان به خدا و اعتقاد به ائمه اطهار(ع) را بسیار مهم برشمرد و گفت: با اعتقاد به ائمه اطهار (ع) و عمل به اخلاق و رفتار این بزرگواران می‌توانیم به خداوند نزدیک شویم، چرا که پیامبران و ائمه اطهار(ع) راه و درب نزدیکی انسان به خداوند بوده و به همین جهت زیارت مزارشان ثواب زیادی دارد.

انتهای پیام
captcha