همایش ملی حکمرانی متعالی در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4143357
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی:

همایش ملی حکمرانی متعالی در تبریز برگزار می‌شود

میکائیل جمالپور، از برگزاری همایش ملی و بین‌المللی حکمرانی متعالی در تبریز خبر داد و گفت: این همایش ۱۱ خردادماه با مشارکت دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

میکائیل جمالپور، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، میکائیل جمالپور، رئیس دانشگاه پیام نور استان، امروز، سوم خردادماه، در نشست «چالش‌ها و الزامات حکمرانی مناطق آزاد تجاری-صنعتی در آذربایجان‌شرقی، در دانشگاه تبریز،  از برگزاری همایش ملی و بین‌المللی حکمرانی متعالی در تبریز خبر داد و گفت: این همایش ۱۱ خردادماه با مشارکت دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم تمامی یافته‌های پیش نشست‌های ۹ گانه استانی مورد گفت‌وشنود قرار گیرد و با به چالش کشیدن مطالب بتوان از داخل آن‌ها به یک نتایج علمی و عملی رسید.

جمالپور، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های علمی، افزود: کارهای علمی یک سرآغاز برای حوادث مهم بعدی می‌شوند. طی چند ماه گذشته برگزاری همایش حکمرانی متعالی در سطح استان‌های کشور و به خصوص آذربایجان شرقی یک اتفاق خوب علمی و ارزشمند است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که تمامی حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی مورد بحث در حکمرانی متعالی دارای دغدغه‌هایی هستند، ادامه داد: همه مشکلات به تولد اصطلاح جدیدی در ادبیات مدیریت ما یعنی حکمرانی متعالی منتهی شده است. اگر این مشکلات و به چالش کشیده شدن مدل‌های مختلف نبود، امروز شاهد بحث درباره حکمرانی متعالی نبودیم‌.

جمالپور گفت: حدود ۲۰۰ کشور در دنیا وجود دارد که همگی به دنبال دو هدف اقتدار و رضایتمندی مردم هستند و هیچ کشوری نمی‌تواند خلاف آن را بخواهد، ایران نیز چنین است اما مشکل ما در روش‌های رسیدن به این اهداف است و ما باید روش‌های خود را به چالش بکشیم و درباره کارایی آن‌ها بررسی دوباره و ارزیابی انجام دهیم که چنین اقدامی نیز به معنای حکمرانی است.

انتهای پیام
captcha