به گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجانشرقی روز گذشته، 15 خردادماه، در آستانه سفر رئیسجمهور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی دولت، به جایگاه مهم استان اشاره کرد و گفت: در آذربایجانشرقی که یک استان مهم و محوری در شمالغرب کشور است باید یک کار سازماندهی شده انجام گیرد و تفکیک و تجزیه و تحلیل درخواستها و پاسخگویی باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود.
وی افزود: ارتباطات مردمی در دولت، تشریفاتی نیست، بلکه حقیقی و واقعی است و وقتی اینگونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده میشود قانعکننده باشد.
خرم اظهار کرد: پاسخگویی به مردم از اولویتهای رئیسجمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف و هدفمند برای ارتباطات مردمی، تعریف و اجرایی شود.
انتهای پیام