آموزش بیش از 5 هزار نفر در طرح «سرباز ماهر» توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4146255
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

آموزش بیش از 5 هزار نفر در طرح «سرباز ماهر» توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: در طرح «سرباز ماهر» طی سه ماهه سال گذشته ۵۴۱۹ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان آموزش دیده‌اند.

سرباز ماهر، جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی‌اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، 17 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: در طرح «سرباز ماهر» طی سه ماهه دی، بهمن و اسفندماه سال گذشته ۵۴۱۹ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان آموزش دیده‌اند. 

وی با بیان اینکه این طرح از فرودین‌ماه امسال در سطح استان آذربایجان‌شرقی آغاز شده و تاکنون در پادگان‌های آموزشی 03 عجب‌شیر، قدر هادی‌شهر و پادگان قدس سعیدآباد برگزار شده است، افزود: این طرح به کارفرمایی ستاد نیروهای مسلح و با همکاری اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برای سربازان وظیفه برگزار شد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی طول مدت دوره آموزشی طرح سرباز ماهر را 48 ساعت اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی را گذرانده و با کسب امتیاز لازم گواهینامه معتبر آموزشی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha